iran flag

مشارکت در کنگره بین المللی حقوق ایران

سردفتر دفترخانه

 موضوع: مشارکت در کنگره بین المللی حقوق ایران

سلام علیکم

احتراماً پیرو ابلاغ تصویب نامه شورای عالی اداری به شماره 1127128مورخ 28/12/95 توسط ریاست محترم جمهور و بخشنامه شماره 1091808مورخ 22/12/1395 سازمان استخدامی کشور نخستین کنگره بین المللی حقوق ایران با رویکرد حقوق شهروندی با حمایت ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، سازمان اداری و استخدامی کشور ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وزارتخانه ها و دانشگاه های سراسر کشور ، به منظور آشنایی و ارتقاع سطح آگاهی و شناخت کارکنان و مدیران و کارگزاران دولت نسبت به آن و صیانت از حقوق شهروندی ، با دعوت از مقامات ملی از جمله ریاست محترم جمهور ، 30 و 31 شهریور سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می گردد.

شایان ذکر است با توجه به اینکه محورهای این کنگره بر اساس گرایشات مختلف حقوق تبیین گردیده ، در حوزه حقوق ثبتی نیز محورهایی در نظر گرفته شده که از جمله می توان به نقش دفترخانه ها و سردفترها در کاهش شکایات در قوه قضائیه و نقش دفترخانه ها و سردفترها در امنیت قضایی اشاره کرد.ستاد برگزاری این کنگره در راستای واکاوی دقیق و اجرایی شدن فصول این منشور ، 23 پنل تخصصی بر اساس 23 فصل منشور حقوق شهروندی را با مشارکت وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی ، با توجه به وظایفشان در ارتباط با منشور حقوق شهروندی برگزار می نماید . همچنین اعطای گواهینامه های معتبر در زمینه حقوق شهروندی ، نظارت حقوقی و حقوق بین الملل ، حقوق ثبت و گواهینامه 16 ساعته حضور به شرکت کنندگان و اهدای دیپلم افتخار به سردفتران محترم ، از مهمترین برنامه های این کنگره است.

لذا با عنایت به جایگاه تخصصی حضرتعالی در این حوزه خواهشمند است در اراستای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد بزرگ ، در این کنگره حضور به عمل آورید . امید است با شمارکت حضرتعالی گام موثری در عرصه حل معضلات و مشکلات حقوقی کشور و توسعه در این راستا برداشته شود. اطلاعات برگزاری این رویداد در پایگاه اطلاع رسانی آن به نشانی www.LAWI.ir موجد است.

 

دریافت/مشاهده فایل PDF دعوتنامه

 

    دریافت / مشاهده فرم ثبت نام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.