iran flag

نخستین جلسه کمیته تقسیم اسناد

نخستین جلسه کمیته تقسیم اسناد در مورخه 1396/06/06 با حضور اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان و داوطلبین محترم عضویت در کمیته مذکور در ساعت ۶ بعد از ظهر در محل کانون تشکیل گردید.
در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر غلامپور رئیس هیئت مدیره با عرض خیرمقدم به همه اعضای حاضر در جلسه اظهار نمودند، با توجه به اینکه خواسته همکاران تقسیم اسناد به صورت عادلانه است لذا اقدام لازم به این امر هر چه زودتر صورت پذیرد.

سپس جناب آقای اورعی عضو اصلی هیئت مدیره با بیان اقدامات انجام شده در دوره دوم کانون به بیان برخی کاستی ها و موانعی که از عوامل اجرایی نشدن امر تقسیم اسناد بود اشاره نمودند و اظهار امیدواری کردند با همت همه جانبه همکاران و برنامه ریزی دقیق در این دوره این امر محقق شود، همچنین ایشان با اشاره به اجرایی شدن موضوع تقسیم اسناد بصورت مکانیزه در استان قم و رایزنی های صورت گرفته باجناب محامد از اعضای هیئت مدیره کانون قم و همچنین مهندس کاوندی متولی و طراح نرم افزار تقسیم اسناد در استان مذکور و اخذ قول مساعد مبنی بر همکاری همه جانبه ایشان جهت  اجرایی شدن این امر در خراسان ، نسبت به ضرورت هماهنگی باشورای عالی بانک ها و نیز شهرداری ها و ادارات دولتی که مشمول مصوبه هییت وزیران هستند اشاره نمودند.

سپس جناب بشری مسئول کمیته تقسیم اسناد ضمن تشکر از حضور همکاران اظهارداشتند که درسایه ی سیاست گذاری های دقیق و نظارت مستمر انشاالله بتوانیم نسبت به راه اندازی شبکه تقسیم اسناد در سایه هماهنگی با بازرسی ثبت،بازرسی کل کشور،بازرسی بانک ها و نیز دادستان محترم مشهد اقدام نمائیم و مهمترین رکن تقسیم اسناد را همت همه همکاران و انجام بازرسی های دقیق توسط کانون اعلام نمود و آن را کاری جمعی دانست که مساعدت اداره کل محترم ثبت از پایه های اساسی و تحقق آن خواهد بود.

سپس کلیه اعضای محترم کمیته تقسیم اسناد به بیان نقطه نظرات خود پیرامون راه های کاربردی نمودن تقسیم اسناد پرداختند و نهایتا مقرر شد کار گروهی تلگرامی در اینخصوص جهت هماهنگی های لازم تشکیل تا عنداللزوم جهت تبادل اطلاعات و فراخوانی همکاران عضو کمیته به منظور تشکیل جلسات مورد استفاده قرارگیرد.
 لذا باعنایت به عزم جدی کانون جهت تحقق تقسیم اسناد برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه ها تا نیل به نتیجه مطلوب ادامه خواهدیافت .
کمیته تقسیم اسناد کانون سردفتران ودفتریاران خراسان رضوی

1 نظر
  1. سردفتر اصفهان می گوید

    خوش بحال سرفتران مشهد الان ۵ سال هست که تو اصفهان قراره این نرم افزار نصب بشه ولی …….درود بر هیات مدیره ای که به حقش قانع هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.