iran flag

اطلاعیه درمانی کانون سردفتران و دفتریاران تهران

همکاران عزیز و ارجمند

با سلام و تحیت

ضمن عرض تشکر از زحمات یکایک شما بزرگواران، حسب وظیفه و استحضار عالیجنابان از اقدامات این واحد، موارد ذیل را به حضور عرض می نماید:

1-از مورخ 10/7/1396 نرم افزار جامع درمان رسما افتتاح شده است و هزینه همکاران به صورت یک به یک پس از تکمیل اطلاعات تحت تکفل و حذف  مجدد افراد فاقد شرایط، وارد نرم افزار می گردد و از 30 روز بعد، پنل رویت هزینه ها برای افراد ارسال کننده هزینه قابل مشاهده خواهد شد.

2-به صورت طبیعی ورود یک به یک خدمات درمانی در نرم افزار کمی تاخیر در رسیدگی پرونده ها را به همراه داشته است که این نیز طبیعی است و سعی خواهد شد این تاخیر به حداقل زمان ممکن برسد.

3-به صورت همزمان ورود اطلاعات و اسکن اسناد مورد نیاز در 22000 پرونده درمانی بایگانی آغاز شده است.

4-به موازات ورود اطلاعات مورد نیاز در بیش از 15000 کاردکس در بخشهای دندان، عینک، سمعک و داروهای خاص در حال ورود به نرم افزار است.

5-فرآیند رسیدگی به تنخواه استانها به دلایل فوق کمی با تاخیر مواجه شده است که به زودی پرونده های قبلی رسیدگی و نسبت به پرداخت مجدد تنخواه اقدام خواهد شد.

6-پرونده هایی که مشمول 30% فرانشیز هستند، در واحد نگاه داشته می شوند و در آینده ای حدود 3 یا 4 ماه بعد پرداخت می گردند.

7-به زودی فرانشیز 30% مراکز طرف درمانی غیرطرف قرارداد با رعایت موارد استثناء به 50% افزایش و مدت پرداخت این گونه پرونده ها به 6 ماه افزایش خواهد یافت.

8-تا آخرهفته آینده منتظر اقدام فوری استانهای کرمان، مرکزی، خراسان شمالی و خوزستان در تکمیل درمانی خواهیم بود و بعد از اتمام این دوره و عدم اقدام جدی، با اطلاع و تایید هیات مدیره محترم، موضوع را از طریق دفتر بازرسی کانون و ادارات کل ثبت استانها، موضوع را پیگیر خواهیم بود، چرا که اعتراض همکاران در این 4 استان، فراوان و به حق است.

9-به زودی برای استانهای فعال در حوزه درمان، از سوی ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران، ابلاغ نمایندگی واحد درمان در استانها صادر می گردد.

10-از مورخ 10/7/96 برای افراد مشمول 50% فرانشیز، دفترچه درمانی 10 برگی صادر می شود و چنان چه این افراد، با دفترچه های در دست، با مراجعه به مراکز طرف قرارداد از فرانشیز 15% بهره مند گردند، تا واریز مابه التفاوت به حساب کانون، از صدور دفترچه درمانی و معرفی نامه برای ایشان ممانعت به عمل می آید.

11-تعدادی از استانها از ارسال جواب نامه درخواست شده مبنی بر اعلام تکمیل بودن مراکز درمانی طرف قرارداد و یا معرفی مراکز درمانی درمانی طرف قرارداد، امتناع نموده اند که ضمن گلایه مندی، یقینا در سطح همکاری این واحد با این استانها، تجدید نظر جدی به عمل می اید.

12-به زودی و با تایید هیات مدیره محترم، ازارایه خدمات درمانی به افرادی که به کانون10% بدهکار هستند، معذور خواهیم شد.

13-با کاهش کمی از حجم کار، از استان گلستان، پایلوت صدور کارت درمانی را آغاز خواهیم نمود و به سمت انعقاد قرارداد با مراکز دندانپزشکی خواهیم رفت.

 با احترام فراوان
سلیمی
مسئول واحد درمان کانون سردفتران و دفتریاران تهران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.