iran flag

دیدار مسئول واحد درمان کانون سردفتران و دفتریاران تهران از مصدومین حادثه آتش سوزی دفترخانه 142 آمل

عصر روز گذشته مسئول واحد درمان کانون سردفتران و دفتریاران تهران در سفری ۴ ساعته به مشهد از نزدیک در جریان روند درمان مصدومان سوختگی ناشی از حادثه آتش سوزی دفترخانه ۱۴۲ آمل قرار گرفت و دستورات مقتضی صادر فرمودند.
آقای سلیمی نائینی به نمایندگی از آقای دشتی اردکانی در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا مشهد با حادثه دیدگان دیدار و ضمن دلجویی از آنان پیام ریاست کانون سردفتران و دفتریاران را ابلاغ نمودند.
در این دیدار دستور پرداخت کلیه هزینه‌های درمانی دفتریار آسیب دیده صادر و در خصوص هزینه‌های درمانی کارمند دفترخانه که بشدت دچار سوختگی گردیده قول پیگیری از طریق کانون سردفتران و دفتریاران و یا فراخوان مشارکت همگانی همکاران را دادند.
همچنین مقرر گردید مشکل اسکان خانواده‌های مصدومین که در مشهد بسر میبرند نیز با مساعدت کانون تا درمان مصدومین مرتفع گردد.
در جریان این عیادت مسئولین کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی و جمعی از همکاران مشهدی حضور داشتند.
در پایان به پیشنهاد آقای دکتر غلامپور ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی برای شفای عاجل مصدومین مراسم دعای دسته جمعی در محیطی روحانی و معنوی اجرا گردید.
آقای سلیمی نائینی پس از این دیدار مشهد را به مقصد تهران ترک نمودند.

به گزارش خبرگزاری مهر حادثه آتش سوزی دفترخانه 142 آمل در صبح روز یکشنبه مورخه 1396/07/30 اتفاق افتاده که در ساعت ۷ و ۳۸ دقیقه به مرکز ۱٢۵ آمل اطلاع داده شد.این حادثه به دلیل نشست گاز رخ داده و بلافاصله دو خودرو آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ آمل به محل حادثه در خیابان امام رضا (ع) آمل اعزام شدند و عملیات رفع حریق را انجام دادند.این حادثه ٢ مصدوم داشت که پس از اقدامات اولیه، مصدومین  به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.