iran flag

بیست و نهمین جلسه هیت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

 صورتجلسه بیست و نهمین جلسه هیات مدیره  – دوشنبه ، اول آبان ١٣٩۶

دستورات جلسه :

1-اعزام جناب آقای اوروعی به جلسه مجمع عمومی شورای عالی کانون ها و جوامع

2-انعکاس درخواست کمیته دفتریاران به شورای عالی کانون ها و جوامع
 
3-تعیین تکلیف طرح تقسیم اسناد

شرح مذاکرات و مصوبات :

1-با عنایت به اینکه جلسه مجمع عمومی شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتری و دفتریاری در مورخ 1396/08/04 در تهران برگزار می گردد لذا مقرر گردید جناب آقای اورعی به عنوان نماینده کانون خراسان در این جلسه شرکت نمایند. همچنین نقطه نظرات هیأت مدیره در خصوص اصلاح آیین نامه مزبور به ایشان اعلام گردید و مقرر شد مشار الیه ،نقطه نظرات کانون خراسان را به مجمع عمومی انعکاس دهند.

2-درخواست کمیته دفتریاران مبنی بر تدبیر راهکاری جهت حضور و عضویت تعدادی از دفتریاران کشور در شورای عالی کانون ها و جوامع به هیأت مدیره واصل گردید.و پس از بحث  و بررسی با نظر اکثریت هیأت مدیره مقرر گردید درخواست مزبور توسط جناب آقای اورعی  در جلسه مجمع عمومی شورا مطرح گردد.

3-شیوه نامه اجرایی طرح تقسیم اسناد تدوین شده توسط کمیته تقسیم اسناد که مبتنی بر احیاء و اجرای بخشنامه کد 744 مجموعه بخشنامه های ثبتی می باشد در دستور کار قرار گرفت.مواد مختلف آن بررسی و پس از انجام اصلاحاتی ،مورد تصویب هیأت مدیره قرار گرفت و مقرر گردید ریاست کانون ،در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه کمیسیون تقسیم اسناد اقدام و پس از تصویب نهایی طرح در کمیسیون ،حتی الامکان از مورخ 1396/08/15 طرح تقسیم اسناد در شهر مشهد اجرایی گردد.ضمناً مقرر گردید شیوه نامه تدوین شده پس از ویرایش و تایپ جهت اطلاع همکاران منتشر گردد.

 خسروی-دبیر کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.