iran flag

هفته بسیج مبارک

بسیج مدرسه عشق ومکتب شاهدان وشهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن  اذان رشادت وشهادت سرداده اند
«حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه»

هنوزبیش ازیکسال از صدور فرمان امام خمینی (رحمه الله علیه) مبنی بر تشکیل بسیج نگذشته بود که رژیم بعثی عراق ،هجوم همه جانبه خود را به میهن اسلامی ما آغاز کرد.
کشور اسلامی مادر آن اوضاع بحرانی ناشی از دگرگونی ها و تغییر و تحولات  زمان، آمادگی لازم را برای مقابله با متجاوزان بعثی رانداشت. ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حمایت امام خمینی (رحمه الله علیه) توانسته بود جایگاه خود را پیدا نماید، در حال خودسازی و تثبیت نظم و انضباط بود. سپاه پاسداران هم که نهادی نوپا و برای حفظ امنیت شهرها به وجود آمده بود، فاقد هرگونه تجهیزات لازم و تجربه کافی برای مقابله با تجاوز خارجی بود.
از طرفی دشمن هم با ارتشی تا بن دندان مسلح، کشورمان را مورد هجوم قرار داد. در این اثنا بود که نقش بسیج به عنوان یک نیروی جوشیده از متن مردم انقلابی، در صحنه دفاع مقدس ظهور پیدا کرد. دشمن که سودای فتح سه روزه را در سر می پروراند، در همان روزهای نخستین با مردمی مواجه شد که با دست خالی به دفاع از کیان مقدس نظام اسلامی خود برخاسته بودند و از ایثار خون خویش دریغ نمی کردند، جوانان سلحشوری که به فرمان امام (رحمه الله علیه) در پایگاههای مقاومت تحت نام “بسیجی” گرد آمده بودند و با کوچکترین اشاره ایشان به جبهه های نبرد می رفتند و تا آخرین قطره خون خویش ایستادگی و مقاومت می کردند.
 درطول هشت سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند که “قدرتی در بسیج نهفته است که می تواند با  ارتش های کلاسیک جهانی مقابله کند”. بسیج علاوه بر حضور در خط مقدم نبرد وظیفه جذب، آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی و اعزام آنها را به جبهه های نبرد برعهده داشت و در این مدت توانست جمیعت مؤمن و صاحب ارزشی را، در درون خود بپروراند و پایه ریزی ارتش مردمی را دنبال کند و سرانجام پس از هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان مظلوم و سلحشور جبهه های توحید به همراه امت شهیدپرور، از این آزمایش الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.
واینک:درزمانه ای که دشمنان قصدبراندازی وهجمه به آرمانهای والاومقدس ودستاوردهای انقلاب اسلامی وبراندازی ازطریق جنگ نرم رادارند،بازاین بسیج است که علاوه برحضورفیزیکی بعنوان مدافعین حرم درخارج ازکشور،آستین بالازده ودرداخل کشورکمرهمت جهت مقابله باضدارزش های فرهنگی که قصدنفوذبه فرهنگ ایرانی واسلامی مان رادارندنموده است.
کانون سردفتران ودفتریاران خراسان رضوی،هفته بابرکت بسیج رابه این والاتباران بی ادعا،خدامحور،که همواره فارغ از های وهوی وقیل وقال های گذران زمان درمسیراهداف والای انقلاب اسلامی جان ونان شان رافدای هدف وایمانشان میکنندتبریک عرض مینماید.
روابط عمومی کانون سردفتران ودفتریاران خراسان رضوی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.