iran flag

پیام رییس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت دهه مبارک فجر

متن پیام محمدرضا دشتی اردکانی،‌ رییس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت سالروز ورود امام راحل به کشور و دهه مبارک فجر به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ… وَلَیَالٍ عَشْرٍ…

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

ایام الله فرخنده دهه فجر یادآور فداکاری و رشادت ملتی است که نام و آرمان امام خمینی کبیر(ره) را بر دل و جانشان نشاندند و با پیروی از ولایت حضرت امام راحل عظیم الشأن، استقلال، ‌آزادی و جمهوری اسلامی را برای ایران زمین به ارمغان آوردند.

 نباید تردید داشت که پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،‌تحقق وعده تخلف ناپذیر الهی است و ورود باشکوه امام راحل به خاک کشور را باید ترجمان “جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا” دانست.

 ملت بزرگ ایران بعد از سالها مبارزه و استکبار ستیزی، با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری نمودند و پایه های رژیم طاغوتی را در دهه فجر فرو ریختند.

 اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی علو درجات روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی(ره) به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب عزیزمان به حکومت جهانی حضرت قائم آل محمد(عج) متصل گردد. ان شاء الله.

 محمدرضا دشتی اردکانی

رییس کانون سردفتران و دفتریاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.