iran flag

دیدار هیات مدیره کانون با مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی

در اولین دیدار اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بر حفظ اعتماد و اطمینان مردم به دفاتر اسناد رسمی تاکید شد
به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی مدیر کل ثبت اسناد و املاک در اولین دیدار خود با اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران  عملکرد۱۵ ماهه اعضای کانون سوم را قابل تقدیر و خوب توصیف کرد.
“جناب آقای محمد حسن بهادر”اعتبار اسناد و اعتماد مردم به دفاتر اسناد رسمی را بزرگترین سرمایه آنان اعلام نمودند و بر حفظ این اطمینان تاکید  و فرمودند :پیشگیری از وقوع اندک تخلفات احتمالی بایستی در اولویت وظایف کانون قرار گیرد.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک افزود سالانه ۷.۶درصد از کل اسناد تنظیمی کشور توسط۵۰۱ دفترخانه در استان خراسان رضوی تنظیم می شود بطوری که هر دفترخانه بطور متوسط سالانه ۱ هزار و ۹۳۵ سند برای مراجعین تنظیم می نماید.
جناب آقای بهادر در ادامه راه اندازی سامانه الکترونیکی تقسیم اسناد توسط کانون سردفتران و دفتریاران را ابتکاری  کم نظیر و قابل تحسین دانستند و برحمایت و پشتوانه ضمانت اجرایی آن قول مساعد داده و تاکید کردند  این سامانه بایستی علاوه بر تعدیل تحریر اسناد دولتی در راستای ارتقای سلامت دفاتر ،تکریم مرا جعین و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری مردم ارتقا یابد.
وی در ادامه از تشکیل کمیته اسناد با محوریت دفاتر اسناد رسمی به طور ماهانه با هدف حل و فصل و بررسی مشکلات و موانع پیش روی سران دفاتر خبر دادند و تصریح کردند نماینده هیات مدیره کانون از اعضای اصلی و تصمیم ساز این کمیته می باشد .
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در این دیدار از تصویر سازی آیه ۲۸۲ سوره بقره برای اولین بار در کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد طی آئینی در روز ششم دی ماه امسال در مشهد رونمایی می شود.
جناب آقای بهادر در پایان اعتماد بر صحت عملکرد دفاتر اسناد رسمی را خوب توصیف کردند  و بر همدلی و وفاق بین اعضای کانون ،همکاری در بازرسی های اداره بازرسی ثبت اسناد ، تجهیز باقی مانده دفاتر اسناد رسمی به دوربین مدار بسته و سیستم اعلام و اطفای حریق توصیه و تاکید نمودند
در ابتدای این دیدار دکتر غلامپور رییس سومین هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان گزارشی از عملکرد ۱۵ ماهه این کانون ارائه و در ادامه به معرفی سوابق علمی و تجربی اعضا پرداخت و هر یک از اعضای هیات مدیره نیز دیدگاه و نظرات خود را در این جلسه بیان داشتند.

☘️روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی☘️

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.