iran flag

حضور خانواده دفاتر اسناد رسمی در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 امروز ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ خانواده دفاتر اسناد رسمی مانند همیشه هم گام با مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت جستند.


 بی شک حضـور حمـاسـی و وحـدت‌ بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت داشت. برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.
بار دیگر همۀ دنیـا شـاهد بـودند، مردم ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد زدند.
 امروز سران دفاتر،دفتریاران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی خراسان رضوی هم گام با ملّت انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضـور حماسـی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله 22 بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به‌نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌ گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، امام خـمـینی «ره» و شهدا و مقـام معظـم رهبـری تـجـدیـد بیـعت کردند.
 روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.