iran flag

تبریک به همکار

 

IMG_20151014_231210

 

با خبر شدیم همکار گرامیمان جناب آقای سید حسن ارتضا سردفتر محترم دفترخانه 36 مشهد و عضو هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی به افتخار بازنشستگی نائل گشته اند،بدین وسیله ضمن تقدیرو تشکراز ایشان به جهت زحمات بی شائبه ایشان در کانون و علی الخصوص در واحد درمان ،این افتخار را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک عرض می نمائیم واز خداوند منان برای ایشان طلب توفیقات روزافزون را مسئلت مینمائیم.

                                   روابط عمومی کانون سردفتران ودفتریاران خراسان رضوی

 

۵ نظرات
  1. حسین قلی زاده سردفتر48 مشهد می گوید

    جناب آقای ارتضا دوست و همکار گرامی ،رسیدن به افتخار باز نشستگی را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال برای شما طلب سلامتی و سعادتمندی را دارم.

  2. سردفتر 36 می گوید

    باسلا و عرض ادب؛ جناب حاج آقا ارتضا از جمله سردفتران با سابقه درخشان همراه با حسن شهرت کاری و اجتماعی هستند و این سرمایه ای بس وزین برای جامعه فرهیخته سران دفاتر اسناد خواهد بود که میبایست به بهترین شکل پاسداشت.

  3. احمد اکبری دفتر 112 مشهد می گوید

    ضمن تبریک به جناب آقای ارتضاء که با نام نیک و سربلندی به افتخار بازنشستگی نائل شدند آرزو میکنم همچون گذشته با راهنمائیهای ایشان و سایر اساتید در جهت پیشرفت حرفه سردفتری به همکاران و کانون کمک فرمایند

  4. حسین زاده سردفتر 30 مشهد می گوید

    سلام همکار عزیزم جناب آقای سید حسین ارتضا :
    ضمن عرض تبریک و تهنیت به جهت کسب افتخار بازنشستگی ، از خداوند متعال غفران و رحمت را برای مرحوم ابوی گرامی تان مسئلت دارم. نیک اندیشی و خیرخواهی شما را در مدتی که تا کنون در کانون خراسان در خدمت تان بودم لمس کرده و چشیدم و از شما دوست خوب تقاضا دارم ما را همچون گذشته در کانون از خدمات خوبتان بهره مند و  یاری و همراهی فرمایید. چرا که کوله بار گرانبهای  تجربیات شما که میراثی از مرحوم پدر بزرگوارتان میباشد چراغ راه ما خواهد بود. 

  5. کاظم جهانی سردفتر7تربت حیدریه می گوید

    همکرگرامی ضمن تبریک به شماوخانواده محترمتان برایتان ارزوی موفقیت وسلامتی می نمایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.