iran flag

اجرای ((طرح ارسال پیامک های حقوقی)) در گرو اقدام وزارت ارتباطات

معاون حقوقی رئیس جمهور در گفت‌وگو با میزان عنوان کرد
خبرگزاری میزان- امین زاده با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی ابعاد حقوقی به مردم گفت: محتوای طرح ارسال پیامک‌های حقوقی از سوی معاونت حقوقی نهایی و به وزارت ارتباطات ارسال شده است و آغاز این طرح در حال حاضر در گروی اقدام این وزارتخانه است.

«الهام امین زاده» در گفت‌وگو باخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به ضرورت آشنایی مردم با آگاهی‌های حقوقی،گفت: در همین راستا تلاش هایی صورت گرفته است تا در بحث ارائه اطلاعات حقوقی به مردم، برنامه های آموزشی لازم انجام شود و مردم را به حقوق اساسی شان یامک حقوقی و وزارت ارتباطات اشاره و تصریح کرد: طبق توافق نامه ای که با وزارت ارتباطات انجام داده ایم، قرار شد پیامکهایی که واقعا مطلوب مردم است به آنها ارسال شود. 

معاون حقوقی رئیس جمهورافزود: ما مشکل قانونی را می دانیم اما نحوه اطلاع رسانی آموزش های قانونی و حقوقی به مردم بسیار مهم است چرا که باید در جامعه اثرگذار باشد. برای مثال مردم اگر قوانین ترافیکی را رعایت کنند در اصل به حقوق شهروندی احترام گذاشته و آن را رعایت کرده اند. 

وی ادامه داد: قوانین موجر و مستاجر و همچنین قوانین مالیاتی یکی از ابعاد حقوقی است که مردم باید با آن آشنایی داشته باشند. 

امین زاده در خصوص آخرین وضعیت طرح«ارسال پیامک های حقوقی» گفت: طرح و محتوای آن از سوی معاونت حقوقی به وزارت ارتباطات ارسال شده است و نهایی شده و آغاز این طرح در حال حاضر در گروی فعالیت این وزارت است و منتظر اقدام آنها هستیم. 
نقل از میزان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.