iran flag

سردفتران امین حاکمیت و مردم _دکترمحمد رضا دشتی اردکانی در دیدار با همتای روسی خود

دشتی اردکانی در دیدار با همتای روسی خود: سردفتران می‌توانند سفیران اقتصادی برای کشورها باشند

دشتی اردکانی در دیدار با همتای روسی خود: سردفتران می‌توانند سفیران اقتصادی برای کشورها باشند

محمد رضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتریارن روز گذشته در دیدار با رییس کانون سردفتران روسیه گفت: سردفتران می‌توانند سفیران اقتصادی کشورها باشند و در ایران سردفتران امین حاکمیت و مردم هستند.

 محمدرضا دشتی اردکانی در دیدار با کنستانتین کورسیک رئیس کانون سراسرس سردفتران روسیه و هیأت همراه وی، اظهار داشت: با توجه به اینکه مناسبات دو کشور به گونه‌ای است که باید روابط کاری آن‌ها با یکدیگر بیشتر شود لزوم ثبت قراردادهایی در این زمینه الزامی است.

وی افزود: در همین راستا لازم بود زیرساخت‌هایی را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران روسی و همچنین سرمایه‌گذاران ایرانی بتوانند ارتباط مؤثر را با یکدیگر برقرار کنند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران هم چنین در جمع خبرنگاران گفت: ما از هیأت روسی دعوت کردیم تا ضمن حضور در ایران از سیستم دفاتر اسناد رسمی ایران نیز بازدید کنند چرا که اعتقاد داریم سیستم و قانون دفاتر اسناد رسمی ایران یکی از پیشرفته‌ترین و به‌روز‌ترین سیستم‌های موجود است و می‌توانیم تجربیات خود را در این عرصه به کشورهای دیگر عرضه کنیم.

وی با تأکید براینکه هنوز تفاهم‌نامه‌ای بین کانون سردفتران ایران و روسیه به امضا نرسیده است، گفت: از آنجایی که این دیدار اولین دیدار رسمی ما به شمار می‌رود قطعاً در طول ماه‌های آینده و همزمان با یکصدوپنجاهمین سالگرد تأسیس کانون سردفتران قراردادی را در مسکو به امضا می‌رسانیم.

دشتی اردکانی تصریح کرد: زیربنای کار اقتصادی تعادلسند میان دو کشور است و سردفتران و مشاوران به خوبی می‌توانند این روند را تسهیل کنند تا حجم سرمایه‌گذاری در این دو کشور بالا برود.

وی با بیان اینکه سردفتران می‌توانند سفیران اقتصادی برای هر دو کشور باشند، گفت: در ایران سردفتران امنیت حاکمیت و مردم هستند و قطعاً در روسیه هم همین موضوع وجود دارد.

نقل از سایت کانون تهران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.