iran flag

کاهش ۸۰ درصدی زندانیان مهریه

کاهش ۸۰ درصدی زندانیان مهریه

رییس‌کل دادگستری استان تهران با اشاره به کیفیت صدور آرا در این دادگستری، گفت: در سال ۹۴ از مجموع ۸۰۰ هزار رای صادره تنها ۱۴ درصد مورد اعتراض قرار گرفته است و از این تعداد هم تنها ۱۰ درصد منجر به نقض آرا شده است.
غلامحسین اسماعیلی در جلسه دیدار آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با کارکنان و قضات دادگستری استان تهران گفت: همکاران من در تهران با تمام محدودیت‌ها و مشکلات بار تحمل سختی رسیدگی به پرونده‌ها را به دوش می‌کشند.
اسماعیلی افزود: در سال قبل کاهش پرونده‌های ورودی به اجرای احکام را شاهد بودیم این در حالی است که کاهش 80 درصدی زندانیان پرونده‌های مهریه را شاهد بوده‌ایم.  وی به برگزاری جلسات شورای حفظ حقوق بیت‌المال اشاره کرد و گفت: ۷۵ میلیون مترمربع منابع طبیعی تصرف شده آزاد شده است.  اسماعیلی افزود: همچنین بیش از یک میلیون و 750 هزار پیامک با هدف پیشگیری از وقوع جرم ارسال شده است. اسماعیلی گفت: بیش از 6 هزار میلیارد تومان درآمد جذب شده است که معادل 40 درصد کل وصول مطالبات کشور است. وی اظهار کرد:‌ در حوزه پزشکی قانونی با ۱۵۰ پزشک بیش از ۲۰۳ هزار معاینه بالینی انجام شده و 11 هزار معاینه جسد صورت گرفته است. رییس‌کل دادگستری استان تهران در پایان گفت: برای ۹۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی سند صادر شد و در سازمان قضایی نیروهای مسلح بیش از 20 درصد پرونده‌های کل کشور را انجام داده است.

نقل از حمایت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.