iran flag

تسلیت به همکار

تسلیت به همکار

taslit2
انا لله وانا الیه راجعون متاسفانه با خبر شدیم که همکار ارجمند و گرامیمان جناب اقای محمد رضا ظریف دفتریار محترم دفترخانه 78 مشهد و عضو محترم هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی سوگوار از دست دادن مادر بزرگوارشان 
می باشند ، این مصیبت را به ایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای همکار عزیزمان و خانواده محترمشان و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحومه مسئلت داریم، باستحضار همکاران محترم میرساند مجلس ختم آن مرحومه روز شنبه پنجم تیرماه از ساعت 21/30 الی 23 در مسجد حضرت جواد الائمه (ع) واقع در صارمی 28 سامانیه 28 برگزار میگردد حضور همکاران محترم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلای خاطر بازماندگان خواهد بود .                                         روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

۲۳ نظرات
  1. سيد مهدي بديعي ٦٩ مشهد می گوید

    همکار معزز جناب حاج اقای ظریف 
    ارتحال والده ماجده تان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده علو درجات روحانی ان فقیده سعیده را از درگاه خداوندگار منان خواهان و خواستارم ، خداوند به شما و بازماندگان ان مرحومه مغفوره صبر و اجر عنایت فرماید .

  2. حسین قلی زاده سردفتر 48 مشهد می گوید

    دوست و همکار ارجمند جناب آقای ظریف درگذشت مادر گرانقدرتان را که مصادف با ایام ماه مبارک رمضان و شبهای لیالی قدر می باشد به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی برای جنابعالی و خانواده محترمتان و علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

  3. سید عطاالله بدیعی می گوید

    سرور گرامی جناب استاد ظریف 
    مصیبت فقدان والده مکرمه را تسلیت  عرض نموده از درگاه ایزد منان برای بازماندگان صبر مسئلت مینمایم 

  4. حسین زاده 30 مشهد می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️

    همکار گرامی و دوست عزیزم  جناب آقای  ظریف دفتریار محترم دفترخانه ۷۸ مشهد در گذشت مادر گرامیتان را خدمت شما و سایر بستگان  تسلیت عرض نموده از خداوند منان در این شبهای با عظمت   قدر برای آن مرحومه مغفوره علو درجات  و برای شما صبر و شکیبایی مسئلت داریم. 
    سردفتر ، دفتریار  و پرسنل  دفتر ۳۰مشهد

  5. غلامی-کانون سر دفتران ودفتر یاران خراسان رضوی می گوید

    جناب اقای ظریف -عضو محترم هیئت مدیره                درگذشت مادر عزیزتان را تسلیت عرض نموده مارا در غم خود شریک بدانید.

  6. سردفتر اسناد رسمي ٣٢١ مشهد می گوید

    باسلام تسلیت عرض می کنم

  7. یوسفی دفتریار دفتر ۱۰۵ می گوید

    همکار ارجمند جناب اقای ظریف . با کمال تاسف درگذشت جانسوز مادر گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترمتان و دیگر بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای ان مرحوم علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم . 

  8. ابراهیم اولیازاده - دفتریار 65 مشهد می گوید

    همکار محترم جناب آقای ظریف عزیز در گذشت مادرگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و ما را در غم خود شریک بدانید.

  9. محمدی دفتریار یک فیض آباد می گوید

    از خداوند منان خواهان غفران برای آن مرحوم و صبر جزیل برای شما همکار گرامی هستم .روحش شاد.

  10. اسمعیل صادق زاده (صادقی)دفتراسنادرسمی282مشهد می گوید

    همکارگرامی جناب آقای ظریف
    مصیبت الیمه

    فقدان والده مکرمه جنابعالی را تسلیت عرض مینمایم . خداوند به شما وتمامی بازماندگان صبر وشکیبایی عنایت فرماید.

  11. سیدحسن ارتضاء وسیدامیررضاارتضا دفتریار36 مشهد می گوید

    همکار معزز جناب حاج اقای ظریف
    ارتحال والده ماجده تان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده علو درجات روحانی ان فقیده سعیده را از درگاه خداوندگار منان خواهان و خواستاریم ، خداوند به شما و بازماندگان ان مرحومه مغفوره صبر و اجر عنایت فرماید

  12. سردفتر و پرسنل دفتر اسناد رسمی 351 مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای ظریف
    مصیبت وارده را بشما همکار گرامی و دلسوز و سایر بازماندگان آن مرحومه مغفوره تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شما صبر و برای آن مرحومه علو درجات خواستاریم .

  13. دفتراسنادرسمی 1گناباد می گوید

    همکار محترم جناب آقای ظریف سلام در گذشت مادرگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده ما را در غم خود شریک بدانید. خدایشان رحمت کناد

  14. وحید سمیعی سردفتر اسناد رسمی ۱۵۴ مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای ظریف، مصیبت وارده را به شما و خانواده ی محترم تسلیت عرض نموده، هرچه خاک ایشان است، بقای عمر شما عزیز باشد.
    مارا در غم خود شریک بدانید

  15. جواد راسخی دفتریار 246 مشهد می گوید

    همکار محترم جناب آقای ظریف عزیز در گذشت مادرگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و ما را در غم خود شریک بدانید.

  16. محسن رضائیان دفتریار دفتر 215 مشهد می گوید

    با سلام و عرض تسلیت خدمت همکار گرامی جناب آقای ظریف با ارزوی غفران الهی برای آن مرحومه و صبر و شکیبائی برای شما و خانواده محترمتان ما را در غم خود شریک بدانید .

  17. نادرخوی مهنه سردفتر و تقی زاده دفتریار 117 مشهد می گوید

    سرور گرامی جناب استاد ظریف 
    مصیبت فقدان والده مکرمه را تسلیت  عرض نموده از درگاه ایزد منان برای بازماندگان صبر مسئلت مینمایم 

  18. سید حمید رضا حسینی دفتریار اول دفتر اسناد رسمی 43 کاشمر می گوید

    همکار محترم جناب آقای ظریف، مصیبت وارده را به شما و خانواده ی محترم تسلیت عرض نموده، ، مارا در غم خود شریک بدانید.

  19. سید امیر بهادر حسینی دانشجوی حقوق و نوه حاج سید حسین حسینی(سردفتر بازنشسته دفتر اسناد رسمی 43 کاشمر) می گوید

    جناب آقای ظریف سلام در گذشت مادرگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده ما را در غم خود شریک بدانید. .

  20. سید امیر بهادر حسینی دانشجوی حقوق و نوه حاج سید حسین حسینی(سردفتر بازنشسته دفتر اسناد رسمی 43 کاشمر) می گوید

    جناب آقای ظریف سلام در گذشت مادرگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده ما را در غم خود شریک بدانید.امیدوارم در این ایام شهادت با جدم مولا علی محشور گردند.امین

  21. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت همکار ارجمند جناب آقای ظریف مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض مینمایم واز درگاه خداوند متعال برای شما وسایر بازماندگان صبر وآرامش خاطر مسئلت مینمایم.انشالله آن مرحوم مشمول رحمت واسعه الهی قرار گیرد.مارا در غم خود شریک بدانید.

  22. محمد رضا ظریف دفتریار 78 مشهد می گوید

    [
    با سلام
    و ارزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی سروران و اساتید و برادران و خواهران سردفتر و دفتریار و کارمندان دفاتر محترم اسناد رسمی اینجانب با زبانی قاصر جهت پاسخ و تشکر برای این همه محبت بوسه بر دستان پر مهر و شانه های استوارتان میزنم و ممنونم از این همه محبت های شما عزیزان چه از طریق جراید و تلگرام و پیام و گروهها و چه حضورا و تلفنها و چه با نثار گل و تاجه گل بنده را شرمنده عنایات و مراحم خود نمودید و چگونه بیان کنم که چقدر بخود بالیدم و سرم را در برابر خانواده ودوستان و همکاران محل کارم بالا گرفتم که چقدر همکاران با محبت و صمیمی داشتم و غافل بودم خدایا مرا. ببخش اگر کوتاهی کردم ضمن تشکر از همخوانی شما عزیزان که در این ماتم و غم مرا تنها نگذاشتید و همواره در کنار من بودید برای همه شما ارزوی سلامتی و خوشبختی و سعادت و عمری طولانی و با عزت را از درگاه ایزد منان خواستارم و از خداوند متعال خواستارم تا مهلتی به من عطا کند تا بتوانم پاسخگوی ای همه محبت شما سروران باشم مجددا دست شما را میبوسم
    برادر کوچک شما محمدرضا ظریف کمال دفتریار دفتر ۷۸ مشهد.

  23. علیار تاریزاده سردفتر57 ایرانشر می گوید

    باسلام به تمام بازمانگانشان تسلیت عرض مینمایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.