iran flag

دیدار رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اعضای شورایعالی جامعه مجازی کشور

دیدار رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اعضای شورایعالی جامعه مجازی کشور

دیدار رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اعضای شورایعالی جامعه مجازی کشور

نشست رییس کانون سردفتران و دفتریاران با شورایعالی جامعه مجازی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دشتی اردکانی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عبدالله خادمی،‌ از سردفتران وبلاگ نویس، از حضور تمامی اعضای این شورا اعم از سردفتران شاغل و بازنشسته قدردانی کرد.

وی به تشکیل شورایعالی سردفتران و دفتریاران کشور اشاره کرد و گفت: نخستین جلسه این شورا هفته گذشته در کانون با حضور نمایندگانی از 7 استان کشور تشکیل شد. اساسنامه این شورا در حال تصویب است و به محض نهایی شدن به اطلاع همه همکاران خواهد رسید. بحث بیمه و درمان هم در این شورا مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه به این شورا بسیار امیدوار است،‌افزود: مباحثی که مورد توجه و خواست همکاران است در این شورا بررسی خواهد شد و اعضای شواریعالی جامعه مجازی کشور هم می‌توانند مشاورانی امین و به تعبیری اعضای اتاق فکری باشند که خانواده بزرگ دفاتر اسنادرسمی کشور از نتایج فعالیت و اقدامات آنان منتفع شوند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران به خواست دیگر همکاران سراسر کشور تحت عنوان امور رفاهی اشاره کرد و ادامه داد: این مهم در هیات مدیره جدید مورد توجه قرار میگیرد.

دشتی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود به مغفول ماندن آموزش در همه زمینه‌ها در کشور اشاره و تاکید کرد: آموزش یکی از الزامات زندگی است و همواره در همه دوران‌ها باید جدی گرفته شود. در این راستا جلساتی برگزار شده تا آموزش‌هایی با حضور سردفتران و دفتریاران به عنوان آموزش ضمن خدمت برگزار شود.

وی همچنین به ماده 30 قانون دفاتر اشاره کرد و عدم تعریف مناسب قانون از جایگاه دفتریار را نقص دانست و گفت: جایگاه دفتریار در این ماده به درستی مطرح نشده است و ابهام دارد. اعتقاد ما هم این است که باید دفتریار مسئولیت داشته باشد و ارتقاء دفتریاری مورد نظر ماست.

همچنین در این جلسه هریک از اعضای شورایعالی جامعه مجازی کشور به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نقل از کانون مرکز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.