iran flag

برگزاری جلسه نمایندگان ثبت و کانون در آستانقدس

بنام خدا
پیرو جلسه قبلی جلسه ای در مورخه 1395/12/03در آستانقدس رضوی به دعوت آستان قدس رضوی با حضور جناب آقای رحمتی زاده معاونت محترم املاک آستانقدس رضوی و جناب آقایان پیله ور و وثیق مقدم و مسئولان فناوری و اجرایی آستانقدس و نمایندگان اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی جناب آقای صانعی فر ریاست محترم بازرسی و آقای عربزاده از واحد فناوری و آقایان اورعی و هاشمی و حسین زاده و قلی زاده اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی و جناب آقای مهندس میرشفیعی جهت بررسی نحوه ارسال فرم انتقال عرصه ومستندات و مدارک مربوطه به صورت الکترونیکی و با هدف تکریم ارباب و کاستن از تردد های مکرر تشکیل گردید که به بحث و بررسی در خصوص موضوع جلسه با صحبت های نمایندگان محترم ثبت و کانون و آستانقدس انجام گردید.

موضوعات مورد بررسی در این جلسه پیرامون کمیت و کیفیت دریافت اصل مدارک توسط سردفتر برای تشکیل پرونده صدور فرم انتقال عرصه بررسی احراز هویت انتقال دهنده و وکالتنامه های مورد استناد و همچنین مستندات انتقال اجاره می باشد و با اجرایی شدن این موضوع مستندات و مدارک رو به صورت الکترونیک اسکن و برای اداره اراضی و مستغلات آستان قدس رضوی ارسال نمایندو آستانقدس پس از طی مراحل لازمه در آستانقدس اعتبارنامه بصورت سیستمی به دفترخانه ارسال گردد و دفترخانه پیش نویس سند را تنظیم و به صورت سیستمی جهت تائید نماینده ارسال نماید و در صورت تائید جهت امضا هماهنگ گردد.

و در نهایت جلسه در ساعت ۱۴.۳۰ دقیقه با ذکر صلوات به پایان رسید

 
 
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    دوستان عزیز چرا دنبال پیچیده کردن مساله ای به این سادگی هستید. با این رویه تا چند وقت دیگر دفتر اسناد رسمی جز یک کافی نت ادارات نخواهد بود . لطفاً برای سایر همکارانتان هم ارزشی قائل شوید و نظر ایشان را بخواهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.