iran flag

مصوبات یازدهمین جلسه هیات مدیره

 
 یازدهمین جلسه هیات مدیره شنبه چهارم شهریور 1396

دستورات جلسه :

1- جلسه روسای کمیته ها و تعیین تکلیف نحوه فعالیت آنان

2-بازدید چهار نفر از اعضای هیأت مدیره از یکی از دفاتر اسناد رسمی مشهد به جهت حل اختلاف سردفتر و دفتریار

3- ارجاع طرح ارتقاء سند رسمی (مطروحه در مجلس شورای اسلامی)به کمیسیون آموزش و تحقیقات

4-طرح تبریک و خیر مقدم به سردفتران و دفتریاران جدید الورود به صنف

شرح مذاکرات و مصوبات:

 1- جلسه هیأت مدیره با حضور مسئولین کمیته ها و واحد های داخلی کانون تشکیل گردید.مقرر گردید مسئولین کمیته ها ظرف 10 روز ضمن دعوت عمومی از همکاران  جهت عضویت در کمیته ها،اشخاص مستعد برای هر کمیته را نیز شناسایی و جذب نمایند و پس از مدت مزبور ،جلسات رسمی کمیته ها ،آغاز و نسبت به تصویب آیین نامه یا خط مشی و شرح وظایف هر کمیته تحت نظر هیأت مدیره تصمیم گیری نموده و پس از آن ورود به امور اجرایی نمایند.                          
2-جهت حل اختلاف سردفتر و دفتریار یکی از دفاتر اسناد رسمی مشهد مقرر گردید چهار نفر از اعضای هیأت مدیره به طور سرزده از دفترخانه مزبور بازدید به عمل آورده و از نزدیک مشکلات موجود را ملاحظه نمایند.
3-با عنایت به اینکه طرح ارتقای سند رسمی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حال بررسی می باشد و کانون تهران درخواست بررسی و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات تخصصی در خصوص این طرح را از کانون خراسان نموده است لذا طرح مزبور جهت بررسی و اظهار نظر به کمیته آموزش و تحقیقات ارجاع و مقرر گردید این کمیته ظرف 30 روز در خصوص موضوع اظهار نظر نماید.
4-مقرر گردید زین پس هیأت مدیره کانون،شروع به کار سردفتران و دفتریاران جدید الورود به صنف را رسماً به این همکاران تبریک گفته و حتی الامکان با بازدید از دفاتر اسناد رسمی جدید ، حضور ایشان در صنف سردفتری و دفتریاری را خیر مقدم بگویند.

  دبیر کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.