iran flag

سی و ششمین جلسه هیت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

 صورتجلسه سی و ششمین جلسه هیات مدیره دوشنبه 20 آذر 1396

دستورات جلسه:

1- بررسی نرم‌افزار جامع تقسیم اسناد تهیه شده در کمیته IT
2- درخواست بودجه سال ۱۳۹۷
3_ ادامه برنامه ریزی مراسم ششم دی
4- تصویب خرید تجهیزات مورد نیاز روابط عمومی
5- تصویب خرید تجهیزات مورد نیاز کمیته بازرسی
6- درخواست برگزاری جلسه مشترک با معاونت اراضی و املاک آستان قدس رضوی

مصوبات:
1- نرم‌افزار جامع تقسیم اسناد توسط کمیته IT بر اساس مدل تقسیم اسناد شهر نیشابور و با در نظر گرفتن وضعیت خاص شهر مشهد به لحاظ تعداد زیاد دفاتر و وسعت زیاد شهر به جهت به حداکثر رساندن اجرای عدالت، طراحی گردیده است، نرم افزار مذکور با تمام جزئیات آن توسط جناب آقای میر شفیعی در جلسه هیئت مدیره و کمیته تقسیم اسناد تشریح گردید . پس از اظهار نظر حاضرین جلسه، مقرر گردید نظرات اعلام شده هیئت مدیره نیز در نرم افزار مورد عمل قرار گیرد و ظرف دو هفته آتی کمیته IT نرم افزار را آماده بهره برداری نماید.
2- طرح بودجه درخواستی سال ١٣٩٧  توسط جناب آقای بشری به هیئت مدیره ارائه و مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید جهت طی تشریفات قانونی به کانون تهران ارسال گردد.
3- در ادامه بررسی نحوه برگزاری همایش ششم دی  با حضور اعضای کارگروه برگزاری همایش ، سین برنامه همایش مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید علاوه بر دو کلیپ تصویری که مقرر است برای پخش در همایش تهیه گردد یک کلیپ تصویری نیز برای انتشار در فضای مجازی تهیه گردد.
4- با توجه به درخواست برخی تجهیزات توسط کمیته روابط عمومی مقرر گردید آقایان میر شفیعی و نصیری زیر نظر جناب بشری نسبت به خریداری یک دستگاه دوربین فیلمبرداری و متعلقات آن،و تجهیز و بروز رسانی سیستم صوتی سالن همایش کانون اقدام نمایند.
5- با توجه به درخواست برخی تجهیزات توسط کمیته بازرسی مقرر گردید آقایان اورعی و میرشفیعی اقدام به خریداری یک قطعه فایل بایگانی و یک دستگاه کامپیوتر رومیزی و پرینتر و سایر ملزومات آن جهت کمیته  بازرسی بنمایند.
6- مقرر گردید با توجه به وسعت روابط دفاتر اسناد رسمی با آستان قدس رضوی از جمله نحوه تنظیم اسناد و همچنین توافق بر نوع کاربری محل دفاتر اسناد رسمی در اسناد اجاره عرصه دفاتر ، هیئت مدیره در جلسه ای مشترک با مسئولین مربوطه در آستان قدس رضوی تعاملات و توافقات لازم را در حوزه‌های مشترک بنمایند.

 خسروی-دبیر کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی
 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.