iran flag

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد:استقرار ۱۴۳ ایستگاه ماهواره‌ای ثابت در سال ۹۵

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد:استقرار ۱۴۳ ایستگاه ماهواره‌ای ثابت در سال ۹۵

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد:استقرار ۱۴۳ ایستگاه ماهواره‌ای ثابت در سال ۹۵

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از سال ٩٣ که قانون جامع کاداستر اجرایی شد سازمان مکلف به ایجاد سامانه جامع تعیین موقعیت مالکیت افراد شد، از سال گذشته اقدامات لازم را در این راستا انجام دادیم و موفق شدیم طی یکسال ١۴٣ ایستگاه ماهواره ای ثابت را در نقاط مختلف کشور مستقر کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران به نقل از خبرگزاری فارس، تویسرکانی اظهار داشت: امروز به مبارکی دهه فجر برخی اقدامات جدید کلید می خورد و اجرایی می شود. از سال ٩٣ که قانون جامع کاداستر اجرایی شد سازمان مکلف به ایجاد سامانه جامع تعیین موقعیت مالکیت افراد شد، از سال گذشته اقدامات لازم را در این راستا انجام دادیم و موفق شدیم طی یکسال ١۴٣ ایستگاه ماهواره ای ثابت را در نقاط مختلف کشور مستقر کنیم.

 

تویسرکانی با بیان اینکه هم اکنون ۵٠٠ کاربر امکان استفاده از این سامانه را دارند، گفت: این تکنیک، به روز ترین تکنیک دنیا است و تحول مهمی را در کشور ایجاد می کند.

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ما با اجرایی شدن این سیستم از امروز به صورت مرکزی رصد فعالیت نقشه برداران را رصد می کنیم.

 

تویسرکانی در ادامه تصریح کرد: اقدام دیگری که امروز در سازمان ثبت کلید می خورد خدف آخرین دفاتر سنتی در دفترخانه های اسناد رسمی است.

 

وی افزود: در گذشته سوابق گواهی امضا باید در دفاتر ثبت و کپی آن نگهداری می شد اما از امروز ترتیب گواهی امضا در کشور تغییر خواهد کرد.

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: از امروز سیستم مرکزی سازمان فعال خواهد شد و دفاتر اسناد رسمی در کشور از طریق سیستم متمرکز گواهی امضا الکترونیک فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

 

تویسرکانی در ادامه سخنان خود ظهار داشت: در گذشته بدترین و نامناسب ترین ساختمان ها متعلق به سازمان ثبت بود.

وی ادامه داد: طی سنوات اخیر تلاش شد تا بخشی از این مشکلات برطرف شود.

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز به مبارکی دهه فجر در ٩ نقطه ساختمان هایی به بهره برداری خواهد رسید. امروز در تهران اداره ثبت تهرانپارس را افتتاح می کنیم، در استان های زنجان، کردستان، خوزستان، آذربایجان غربی، قم، هرمزگان، مرکزی نیز ساختمان های جدیدی به صورت همزمان افتتاح می شود.

 

1 نظر
  1. علیار تاریزاده می گوید

    باسلام تشکر از زحمات حضرت عالی که واقعا خدمات ارزنده وشایسته ای در سازمان ثبت اسناد واملاک صورت گرفته ولی واقعا انتقالی سردفتران از هفت خوان ردشده به هشت خوان رسیده وواقعا بعضی ها در این کار کرفتارند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.