iran flag

پیام تبریک نوروزی رییس کانون سردفتران و دفتریاران

پیام تبریک نوروزی رییس کانون سردفتران و دفتریاران

پیام تبریک نوروزی رییس کانون سردفتران و دفتریاران

 

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران متن این پیام به این شرح است:

 

“یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال”

 

برآمد باد صبح و بوی نوروز                  به کام دوستان و بخت ‎پیروز

‎مبارک بادت این سال و همه سال          همایون بادت این روز و همه روز

 

سلام علیکم و رحمت الله

 

همکاران محترم و ارجمندم‌

‎نوروز پیروز را که طلیعه بهار دلنشین طبیعت است و امسال با ولادت با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  همراه شده است به همه سردفتران و دفتریاران گرامی، کارکنان کانون ها و جوامع  و دفاتر اسناد رسمی و خانواده های محترم این عزیزان و به همه آنان که نوروز را گرامی می‌دارند از ژرفای جان شادباش می‌گویم.

 

‎نوروز،انگیزه ساز گونه‌ای در حال و کار آدمی و رهایی از روزمرگی است و امیدوارم همت کنیم تا همانگونه که کودکانمان با جامه نو به پیشباز نوروز و بهار می‌روند، ما نیز با جان و اندیشه نو و توانی نو به استقبال سال جدید برویم و خود را همان گونه که رسول خدا (ص )می فرمایند:  انَّ لِرَبِّکُمْ فی ایامِ دَهْرِکُمْ نَفَحاتٌ فَتَعَرَّضُوا لَها لَعَلَّهُ اَن یصیبَکُمْ نَفْحَهٌ مِنْها فَلا تَشْقَوْنَ بَعْدَها اَبداً، در معرض نسیم هایی که از سوی پروردگار می وزد قرار دهیم.

 

سال گذشته، فراز و نشیب مسایل حقوقی و اجرایی در حوزه فعالیت های متنوع هیات مدیره کانون بسیار بود اما مسرور و مفتخریم که عمده تلاش های کانون در راستای تثبیت، ترویج و اعتلای جایگاه سند رسمی و دفاتر اسناد رسمی صورت گرفت و نتیجه مدتها تلاش بی وقفه و سخت در حوزه تنظیم اسناد خودرو در مرجع صالح آن اندکی زودتر از فصل شکوفایی طبیعت و در اسفند ماه  به بار نشست و موجب شد همکاران ما با دلگرمی بیشتر مسیر خدمتگزاری را در سال پیش رو بپیمایند. لازم است متذکر شوم این احقاق حق جز با شکیبایی، مداومت در تلاش و همبستگی و تقویت روزافزون روحیه تعاون همکاران سراسر کشور و امیدواری به پیروزی همیشگی منطق و نگرش علمی میسر نمی شد و از همه عزیزانی که در این راه یاری رسان خدمتگزاران خود در هیات مدیره کانون بودند سپاسگزاری میکنم.

 

در طلیعه سال نو از خداوند بزرگ می خواهیم ما را در راه خدمت و توفیق در پیشبرد اهداف و وظایف قانونی خود و مسوولیتی که بر دوش داریم موفق بدارد و نعمت نقد منصفانه را همواره روزی مان سازد.

 

سال 1396 نیز برای کانون سالی مهم و حساس است چرا که تنوع زیادی که در اهداف و برنامه ها پیش رو است، نیاز به باز آفرینی توان و نیروی خود داریم و به امید حق با همت، حفظ  و گسترش روحیه تعاون و شناخت عمیق تر استعدادها و انسجام درونی و نظم در برنامه ها به اهداف خود خواهیم رسید ان شالله.

 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 

محمدرضا دشتی اردکانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.