iran flag

مراسم تودیع و معارفه

مراسم تودیع و معارفه هیت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

احکام اعضا اصلی و علی البدل سومین دوره ی هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر رئیسی تولیت محترم آستان قدس رضوی در محل هتل میلاد اعطا شد.چهارشنبه ی گذشته (یازدهم مرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و شش) در همایش مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاون قوه قضاییه جناب آقای دکتر تویسرکانی و ریاست محترم دادگستری استان خراسان رضوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر مظفری و مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی جناب آقای مهندس رامشی توسط تولیت محترم آستان قدس رضوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رئیسی احکام اعضا اصلی و علی البدل اعضا سومین دوره ی هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی اعطا شد.
در این مراسم دکتر مظفری و تولیت محترم آستان قدس رضوی بر اهمیت و تاثیر و نقش به سزای سند رسمی در حفظ آرامش و کاهش حجم ورودی پرونده ها به محاکم تاکید نمودند.

همچنین پنج شنبه (دوازدهم مرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و شش) در محل کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی با حضور گسترده همکاران سردفتر و دفتریار خراسانی و بسیج حقوق دانان دفاتر اسناد رسمی و نیز روسای کانون ها و جوامع سردفتران و دفتریاران در سراسر کشور از جمله جناب آقای دکتر دشتی ریاست محترم کانون مرکز و معاونت محترم ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی در امور اسناد جناب آقای خدادادی و روسا و معاونین و اساتید دانشگاه و مدیران حقوقی نهادها و برخی ادارات استان آئین تودیع و معارفه ی اعضا سابق و فعلی کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی در محل سالن همایش های کانون برگزار شد.
در این مراسم ابتدا ریاست محترم سابق کانون خراسان رضوی جناب آقای اورعی قدیری به ذکر خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته در دوره ی دوم پرداختند و سپس آقای دشتی اردکانی ریاست محترم کانون مرکز از زحمات اعضا محترم هیئت مدیره دوره ی دوم قدردانی نمودند. همچنین منتخب برتر دوره ی سوم کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی جناب آقای دکتر غلامپور ضمن خوش آمد گویی به میهمانان بر ضرورت استفاده بهینه از اراضی متعلق به کانون واقع در بلوار وکیل آباد و خیابان چمران در جهت ساخت ساختمان مناسب کانون خراسان و مهمانسرا تاکید کردند .

در خاتمه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به اعضا سابق هئیت مدیره نفرات منتخب سومین دوره ی هیئت مدیره کانون اعم از اصلی و علی البدل معرفی شدند.

گزارش شبکه استانی صدا و سیمای استان خراسان رضوی از همایش مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اعطای احکام هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.