iran flag

مصوبات پنجمین جلسه هیات مدیره

 
 مصوبات  پنجمین جلسه هیات مدیره                    شنبه بیست و یکم مرداد ١٣٩۶

 دستورات جلسه :
1-تقدیر و تکریم از بازنشستگان
2-چاپ و توزیع تعرفه حق التحریر
3-اهداء کتابخانه شخصی حاج آقای اکبری سردفتر بازنشسته 62 مشهد به کانون
4-درخواست بودجه از کانون مرکز برای تجهیز کتابخانه
5-اجرای طرح الکترونیکی شدن ارسال فرم انتقال عرصه  و اعتبار نامه املاک آستان قدس و تعیین 10 دفترخانه پایلوت
6-ارائه طرح بودجه کانون توسط خزانه دار

مصوبات:
1-مقرر گردید به صورت دوره ای از همکارانی که زین پس به افتخار بازنشستگی نایل می آیند تکریم و تقدیر به عمل آید و از طرف کانون به ایشان لوح تقدیر و هدایایی اعطاء شود.
2-مقرر گردید تعرفه حق التحریر به تعداد دفاتر اسناد رسمی استان ،چاپ و توزیع گردد.
3-جناب آقای محمد اکبری ،سردفتر پیشکسوت بازنشسته 62 مشهد با حضور در جلسه هیات مدیره ، ضمن تقدیر از هیات مدیره سابق و تبریک به هیات مدیره جدید و ارائه نقطه نظرات و ارشادات خود و طرح برخی مسائل و مشکلات بازنشستگان،کتابخانه شخصی خود را به کانون اهداء نمودند.
4-با عنایت به اینکه در سال 1394 مبلغ پانزده میلیون  تومان بودجه جهت تجهیز کتابخانه کانون استان مصوب گردیده بود لکن به علت آماده نبودن کتابخانه ،‌بودجه مزبور تخصیص پیدا ننمود لذا مقرر گردید خزانه دار محترم اقدام لازم نسبت به جذب بودجه مزبور معمول نمایند.
5-مصوب گردید پیرو تفاهم نامه کانون دوم با آستان قدس درخصوص الکترونیکی شدن صدور اعتبارنامه های آستانقدس ،علاوه بر هفت دفترخانه معرفی شده ، سه دفتر دیگر نیز به عنوان پایلوت به آستانقدس معرفی گردند.
6-مقررگردید خزانه دار محترم با بررسی نیازهای کانون و مخصوصاًاقلام مورد نیاز جهت تجهیز اتاق های کمیسیون ها و سایر تجهیزات لازم و برآورد هزینه های جاری و برآورد بودجه لازم ، طرح بودجه  کانون را جهت تصویب به هیات مدیره ارائه نمایند.

  دبیر کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی  
                        

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.