iran flag

بیست و ششمین جلسه هیت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

    صورتجلسه بیست و ششمین جلسه هیأت مدیره  ، شنبه  22 مهر ماه  ١٣٩۶

 دستورات جلسه :
1-انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی و رسانه
2-بررسی پیشنهادات کمیته تقسیم اسناد

شرح مذاکرات و مصوبات:  
1-جناب آقای مهدی نصیری سردفتر محترم 193 مشهد به عنوان کاندیدای نهایی سمت ریاست واحد روابط عمومی و رسانه کانون دعوت به جلسه گردیدند.هیأت مدیره به طور مبسوط دیدگاه ها و انتظارات خود را از واحد روابط عمومی و رسانه ،مطرح و جناب نصیری با استماع دیدگاه ها و انتظارات کانون  ، درخواست همراهی و توجه ویژه هیأت مدیره به این کمیته به لحاظ حساسیت و اهمیت حوزه مسئولیت روابط عمومی  را نمودند لذا با توجه به مباحث صورت گرفته  و اشتراک تفاهم حاصله ، مسئولیت روابط عمومی  به ایشان محول گردید و همچنین مقرر گردید آیین نامه واحد روابط عمومی و رسانه ، جهت تعیین اهداف ،شرح وظایف ،شیوه های اجرایی و ساختار این کمیته ، تدوین و جهت تصویب به هیأت مدیره پیشنهاد گردد.

2 –در ادامه، نمایندگان کمیته تقسیم اسناد کانون، در جلسه حضور یافتند. و آیین نامه پیشنهادی برای کمیسیون تقسیم اسناد ( متشکل از نمایندگان کانون _ اداره ثبت _وزارت دارایی)  را ارائه نمودند.  در این آیین نامه ساختار و تشکیلات کمیسیون، اهداف، شرح وظایف و نحوه اجرای آن پیش بینی گردیده است. باب اولیه آیین نامه شامل ساختار و تشکیلات کمیسیون در همین جلسه بررسی و با اصلاحاتی مورد تأیید هیات مدیره قرار گرفت. در خصوص شیوه اجرای تقسیم اسناد، کمیته تقسیم اسناد کانون سه مدل اجرایی را به هیأت مدیره ارائه نمود.

مدل اول: تقسیم شهر مشهد به مناطق هشت گانه و تقسیم اسناد هر منطقه به صورت مجزی.
مدل دوم: ارجاع همه اسناد مشمول تقسیم سطح شهر مشهد فارغ از نصاب مبلغ سند به واحد تقسیم اسناد مستقر در کانون و ارجاع نوبتی اسناد
مدل سوم: اجرای بخشنامه کد  ٧۴۴ با احیای مدل تقسیم اسناد کنونی ( سهمیه بندی بانک ها بین دفاتر محدوده بانک )  با نظارت کامل در اجرای دقیق آن و تعریف شیوه نامه اجرایی.
لذا مقرر گردید هیات مدیره ضمن تصویب آیین نامه، با بررسی محاسن و معایب و سهولت اجرایی و عملیاتی بودن مدل های پیشنهادی در اسرع وقت مدل اجرایی تقسیم اسناد را تصویب و جهت اجرا به کمیته تقسیم اسناد ابلاغ نماید.

 خسروی -دبیر کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.