iran flag

گزارش همکاران اعزامی به مناطق زلزله زده

با اهداء سلام و احترام به همکاران ؛ دوستان و همدلان عزیز و عرض تسلیت  به مناسبت شهادت امام رضا (ع)
با یاری خداوند متعال و به نیابت از طرف شما عزیزان کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور انجام گردید و قدم از قدم برداشته نشد مگر با حمایت بی دریغ شما خوبان .
در ابتدا با همراهی برخی از همکاران کرمانشاهی بازدیدی میدانی از مناطق زلزله زده و بالاخص شهرستان سرپل ذهاب بعمل آمد و به چشم خود دیدیم عمق فاجعه و حادثه را.
 ولی شکر خدا کمک رسانی از طرف مردم شریف ایران و از جای جای ایران عزیزمان به خوبی صورت گرفت .
با توجه به مشاهدات عینی خودمان و تایید افراد مطلع و آگاه در سطح شهر ؛ تقریبا تامین نیازهای اولیه مردم صورت گرفته و امداد و کمک رسانی به روستاها بیشتر مد نظر میباشد.
 فلذا با توجه به نظر دوستان سردفتر و دفتریار و همکاران ثبت کرمانشاه تصمیم جمعی بر آن شد که اقلام را به دست روستاییان نیازمند برسانیم.
اما بعلت بعد مسافت و یا صعب العبور بودن مسیر روستاها ، عبور و مرور مشکل بوده و از طرف نیروهای انتظامی نیز می بایست مجوز تردد اخذ می شد ‌‌‌؛ لذا جهت تسهیل و تسریع در امر امداد رسانی به روستاها ، کمک رسانی به نیروی سپاه محول گردید و شرایط لازم  برای حضور ما در روستاها فراهم نبود و به گفته افراد محلی و بومی بهتر است که کمکهای ارسالی برای روستاها در اختیار سپاه باشد که امکان استفاده از بالگرد را هم برای روستاهای خط مرزی دارند.
به همین جهت طی هماهنگی بعمل آمده توسط دوستان همکار و معاونت ثبت کل کرمانشاه اقلام ارسالی تحویل مقامات مربوطه ذیصلاح گردید.
خداوند پاداش دنیوی و اخروی نصیب شما بزرگواران نماید . انشاالله… .

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.