iran flag

اطلاعیه همایش گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی

          🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا تَدَایَنْتُمْ بِدَیْنٍ إِلَى أَجَلٍ مُسَمًّى فَاکْتُبُوهُ وَلْیَکْتُبْ بَیْنَکُمْ کَاتِبٌ بِالْعَدْلِ

 

همکاران عزیز و ارجمند، سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی

  با توکل به خداوند متعال و در راستای اجرای مصوبه هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی در برگزاری مراسم گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی، بدین وسیله از شما سردفتران و دفتریاران گرانقدر استان خراسان رضوی جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

 

به منظور آگاهی سردفتران و دفتریاران گرامی استان خراسان رضوی از نحوه حضور در این مراسم، موارد ذیل به استحضار می‌رسد:

1-همایش گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی سه شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ از ساعت ۱۸ در سالن برج سپید واقع در مشهد، رضا شهر ، خیابان خاقانی ۱۲  برگزار می‌گردد.

2- سردفتران و دفتریاران گرامی استان خراسان رضوی که کارت دعوت به ایشان تسلیم نشده است جهت دریافت کارت ورود به همایش، می‌توانند با مراجعه به کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی ، نسبت به دریافت کارت ورود به همایش اقدام فرمایند. همچنین با توجه به کنترل ورود همکاران به مجموعه سالن همایش، توسط نیروهای برج سپید و عدم حضور همکاران کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی در این قسمت، به همراه داشتن کارت ورود به همایش، الزامی است.

3- امکان شرکت اشخاص به غیر از سردفتر و دفتریار اول در مراسم وجود ندارد لذا سردفتران و دفتریاران گرامی از آوردن همراه، خودداری فرمایند.

4- با توجه به محدود بودن تعداد ورودی‌ها به محل همایش و شرایط حفاظت از مجموعه سالن همایش، از سردفتران و دفتریاران گرامی خواهشمند است از یک ساعت قبل از آغاز همایش، به تدریج در محل حاضر شوند تا ضمن مدیریت ورود حدود ۱۰۰۰ نفر از همکاران به مجموعه، برنامه نیز در ساعت مقرر آغاز شود.

5- پارکینگ مجتمع با ظرفیت حداقل ۲۰۰ خودرو، جهت تسهیل پارک خودروی همکاران محیا می باشد که عوامل مجموعه پارکینگ، صرفا با رویت کارت ورود به همایش که قبلا نمونه آن در اختیار ایشان گذارده شده است، نسبت به اجازه پارک خودروها اقدام می‌نمایند.

پیشاپیش مقدم یکایک سردفتران و دفتریاران را به همایش گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی، گرامی می‌داریم.

با احترام

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.