iran flag

تجلیل از نیم قرن تلاش‌های پدر علم حقوق ایران

 

مراسم تجلیل از ناصرکاتوزیان با عنوان «تجلیل از نیم قرن تلاش‌های پدر علم حقوق ایران»، سه شنبه 27 اردیبهشت ماه سال جاری در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

به گزارش حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه کرمانشاه، علی اسدی، رییس کمیسیون روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان های کرمانشاه و ایلام با اعلام این مطلب، افزود: در این مراسم علاوه بر «ناصر کاتوزیان»، بهمن کشاورز، رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، بهروز تقی خانی، عضو کانون وکلای دادگستری استان‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری و سردبیر ماهنامه مدرسه حقوق نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

اسدی با بیان این که کاتوزیان با وجود کهولت سن و مشغله فراوان دعوت کانون وکلای دادگستری کرمانشاه و ایلام را پذیرفته، خاطرنشان کرد: اجابت دعوت کانون وکلا توسط کاتوزیان افتخاری است که نصیب کانون وکلا و جامعه حقوقی استان کرمانشاه و ایلام شده است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته موافقت اولیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه احتمال دارد با حضور کاتوزیان، دانشکده حقوق این دانشگاه به نام ناصر کاتوزیان نامگذاری شود.

اسدی در پایان گفت: این مراسم در واقع ادای دینی است که کاتوزیان بر گردن جامعه حقوقی ایران دارد. زیرا با تالیفات حقوقی بسیار غنی و ارزشمند بالاخص در حوزه حقوق خصوصی خدمات شایان و ماندگاری به جامعه حقوقی و عدالت عرضه کرده که از نظر تئوری و عملی اندیشه های نوین حقوقی وی مورد استفاده تمام اساتید حقوق و وکلا و قضات و دانشجویان قرار می گیرد.

انتهای پیام

کد خبر: 9002-13019

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.