iran flag

مراسم تودیع و معارفه عبدالمجید نوروزی پور زارع و رضا طالبی زاده، مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

 

مراسم تودیع و معارفه عبدالمجید نوروزی پور زارع و رضا طالبی زاده، مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور تویسرکانی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، جهانگیر رییس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه، معاونان و مدیران قضایی و ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 

به گزارش ایسنا، تویسرکانی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم با تقدیر از زحمات عبدالمجید نوروزی پور زارع در مدت زمان تصدی مدیریت حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت گفت: تصدی مسوولیت در قوه قضاییه سختی ها و مسوولیت های خطیری به همراه دارد و دستگاه قضایی وظیفه خاص اقامه عدل و قسط در جامعه را بر عهده دارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک مسوولیت های فراوانی برعهده دارد، افزود: امروزه طیف گسترده‌ای از مسوولیت‌های سازمان مرتبط با خدمات رسانی مستقیم به مردم است و همه ما وظیفه داریم که در جهت انجام بهتر این مسوولیت‌ها تلاش کنیم.

 

معاون رییس قوه قضاییه اظهارکرد: حفاظت و اطلاعات در قوه قضاییه و در سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان یکی از ارکان اساسی و مهم است و بحمدالله تاکنون این رکن به خوبی توانسته است به مسوولیت‌های خود عمل کند و امیدوارم با تداوم همدلی و هماهنگی که از قبل بوده بتواند در کنار مدیریت های سازمان روز به روز در جهت خدمت رسانی و انجام مسوولیت مهم و بزرگ موفق باشد.

 

وی با اشاره به نوع و جنس کار در حفاظت و اطلاعات گفت: قطعا با قصد قربت و انگیزه معنوی، این کار و مسوولیت سخت، شیرین و راه انجام آن هموار خواهد شد.

 

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به محدودیت ها و مشکلات و گرفتاری های سازمان ثبت اظهارکرد: امروز سازمان ثبت در کنار گستردگی بسیار زیادی که در سطح کشور پیدا کرده از منابع و امکانات محدودی برخوردار است و با توجه به توقعات به حق مردم و حجم عظیم خدمت رسانی سازمان اگر حضور جدی و مؤثر همکاران نباشد ما نمی توانیم آنگونه که شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی و شایسته خدمت گزاری به مردم عزیز است موفق باشیم.

 

در ادامه این جلسه دکتر اصغر جهانگیر رییس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه نیز با تقدیر از عبدالمجید نوروزی پور زارع مدیریت پیشن حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و تشکر از رضا طالبی زاده مدیرکل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت برای پذیرفتن این سمت با اشاره به اینکه عصر حاضر عصر تغییرات گسترده است و این تغییرات در تمامی عرصه ها وجود دارد، گفت: نگاه ما باید نگاه تغییرات سازمانی باشد و اینکه تغییرات به عمل آمده در سازمان ها چه اثراتی بر رشد سازمانی آنها دارد که با توجه به این امر نقش و اهمیت حفاظت و اطلاعات در این تغییرات بسیار مهم و انکار ناپذیر است.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش واحدهای نظارتی در تغییرات سازمانی گفت: دستگاه‌های حفاظتی و نظارتی باید این تغییرات را به موقع رصد کنند تا بتوانند با اطلاعات دقیق و به موقع خود و ارجاع این اطلاعات به مدیریت سازمان هم مدیریت را در جریان اثر این تغییرات و پیامدهای آن قرار دهند و هم اینکه بتوانند به موقع از اثرات نامطلوب این تغییرات جلوگیری کنند.

 

 

جهانگیر یکی از وظایف حفاظت اطلاعات که کمتر به آن توجه شده است را ایجاد احساس امنیت در مجموعه همکاران سازمان دانست و افزود: این امر علاوه بر بعد حفاظت فیزیکی از سازمان، حفاظت شخصیتی همکاران در مقابل مشکلات یاد شده را نیز در بر می‌گیرد که باید در گزارشات حفاظتی کارمندان و سازمان تمامی این مسایل شخصیتی و امنیتی با لحاظ منطق و سلامت کامل رعایت شود.

 

انتهای پیام


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.