iran flag

حسین اورعی قدیری،رئیس کانون سردفتران ودفتریاران خراسان شد

در نخستین جلسه از دومین دوره هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان، حسین اورعی به عنوان رئیس هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران انتخاب شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع ­رسانی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان، نخستین جلسه از دومین دوره هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران عصر امروز دوشنبه، 6 اردیبهشت 1392 در محل این کانون برگزار و در ابتدا، رای­ گیری برای انتخاب رئیس هیات مدیره به عمل آمد که حسین اورعی از سوی هیات مدیره برای تصدی این مسئولیت انتخاب شد.

 

در ادامه جلسه، رای­ گیری برای انتخاب نایب­ رئیس هیات مدیره انجام شد که ، سید حمید هاشمی به عنوان نایب­ رئیس هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران انتخاب شد.

 

همچنین در این جلسه، فرهاد حسین زاده به عنوان خزانه­ دار و سید محسن پنجتنی به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شدند.

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    ضمن تبریک انتخاب ایشان به سمت رئیس هیئت مدیره و سایر همکاران جنابعالی برخود واجب دانستم از تمامی زحمات بیدریغ و پیگیریهای مجدانه عزیزان هیئت مدیره قبلی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان کمال تشکل و قدردانی را داشته باشم .

  2. حسین ف می گوید

    پس آقای خراشادی زاده که بیشترین آرائ راداشتندچه سمتی دارند

  3. سردفتر صفر مشهد می گوید

    در ابتدا باید خدمت جناب اورعی تبریک عرض کنم
    انشالله در سمت جدید موفق و پیگیر و مستعد باشید

  4. مهدی- می گوید

    باعرض تبریک به هیئت مدیره جدید کانون امیدوارم همچنان پایبند قولتان نسبت به دایر نمودن کمیسیون تقسیم اسناد باشید.انتظار داریم اسناد۶۰۰۰مسکن مهر عادلانه بین دفاتر تقسیم گردد

  5. سید علی مرجانی می گوید

    سلام و تبریک به مناسبت اینکه پس چند ماه انتظار اسامی هیئت مدیره جدید توسط سازمان محترم ثبت اعلام گردید آرزوی سربلندی و توفیق عملی و علمی همراه با صداقت و توکل الهی برای منتخبن عزیز را دارم و امید است از بزرگترین سرمایه که همان اعتماد همکاران محترم است بهره مند گردند ضمنا از زحمات هیئت مدیره قبلی سپاسگزارم .
    سید علی مرجانی دفتر ۱۲ مشهد

  6. ناشناس می گوید

    جناب اورعی عزیز در همین ابتدا از شما خواستارم مسئله تقسیم اسناد را جدی بگیرید ما هم می توانیم مثل یزد بجنورد و … تقسیم اسناد را بدون هیچ دشواری انجام دهیم

  7. S_H_S می گوید

    باتشکر اززحمات هیئت مد یره قبلی وآرزوی تو فیق برای هیئت مدیره جدیدامیدوارم درخدمت به تمام همکاران سعی وتلاش خدا پسندانه داشته باشند وتبریک به حاج آقای اورعی وحاج آقای هاشمی که واقعا شایسته بودند

  8. اشکان فرخنده فال می گوید

    با آرزوی توفیق وسربلندی روز افزون برای هیئت مدیره جدیدوتشکر ازهیئت مدیره قبلی

  9. محمدجعفر کروژدهی می گوید

    باعرض تبریک جهت انتخاب شما عزیزان امیدواریم روی کار امدن شما فصل تازه ای را بر ای ما رقم بزند

  10. ناشناس می گوید

    باتشکر از هیات مدیره قبلی و آرزوی توفیق برای هیات مدیره جدید وارزوی تحول

  11. دخو مشهدی می گوید

    تقسیم اسناد عملی نیست فلذا از هر نوع پیشنهاد در این خصوص امتناع نمایید.
    دخو مشهدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.