iran flag

خداحافظی مدیر سایت با مخاطبان

بنام ایزد یکتا

از اول خرداد هشتادو هشت که سایت کانون خراسان راه اندازی شد ، حدود چهار سال می گذرد . سایتی که با هدف اطلاع رسانی شفاف و با دست هایی خالی اما عزمی آهنین و نیتی خیر راه اندازی شد .

 در طول این مدت همه سعی و تلاش خود را کردیم که در حد توانمان با همه سختی های اطلاع رسانی کنار بیاییم و بی بهانه کارمان را انجام دهیم . سخت بود و دست یافتن به آن ناممکن به نظر می رسید ، اما با کمک شما مخاطبان عزیز از سرتاسر ایران اسلامی که با ارسال خبر ، یادداشت ، تحلیل و پیشنهاد و انتقاد ما را یاری کردید ، با رشد فزاینده مخاطب مواجه شویم و مورد لطف و عنایت قرار گیریم .

 امروز سایت  به لطف ایزد یکتا با افزایش روز افزون مخاطبان مواجه شده است و در رنکینگ سایت های  ایرانی در رتبه خوبی قرار دارد . از این بابت خوشحالیم . اما شکی نیست در این مدت که بیش از ده ها مطلب منتشر کرده ایم ، کوتاهی هایی نیز داشته ایم و حتماً اشتباهاتی مرتکب شده ایم .

 اینجانب به عنوان مدیر سایت    ازعزیزمان که در طول این مدت احیاناً از انتشار خبری ناراحت شده اند، زیان دیده اند و یا حتی از همکارانی که انتظار انتشار خبری را داشته اند، اما نتوانسته ایم به خوبی درباره آن خبر به وظیفه مان عمل کنیم ، عذرخواهی می کنم .

ما نیز از همه کسانی که در این مدت به ما تهمت زدند و بداخلاقی کردند ،می گذریم و حلالشان می کنیم. شک نداریم برخی اهانت ها و قضاوت های نادرست ناشی از ندانستن حقایق بوده است . در این مدت خیلی ها تلاش کردند . اما خدا می داند که سایت حتی از داشتن  نیروی انسانی ثابت هم محروم بود و اگر هم رشدی در میان مخاطبان داشتیم تنها با تلاش  برخی دوستان زحمت کش مان بود که بدون توقع مادی و از روی احساس وظیفه وارد این عرصه شده بودند و کمک مان کردند .

اما این چند خط به معنای پایان راه "" نیست . تنها به این مفهوم است که انشالله سایت  از این پس با نیرویی جوان تر و پر نشاط تر به راه خود ادامه خواهد داد و اینجانب به عنوان همراه شما مخاطبان که حدوداً چهارسال در خدمت شما بودم و سایت را با هم از صفر آغاز کردیم ، از امروز در خدمت شما نخواهم بود و همه شما را به خداوند یکتا می سپارم.


محمد اسماعیل اشکذزی

بدون نظر
  1. حسيني دفتر 195 می گوید

    با سلام بر جناب اشکذری. وظیفه است که از زحمات شما تشکر کنیم حتماً هر مدیریتی سختی خودش را دارد. اینکه فرمودید “برخی اهانت ها و قضاوت های نادرست ناشی از ندانستن حقایق بوده است” کاملاً حرف درستی است و اگر این سایت به عنوان مرجع اطلاع رسانی به وظیفه خود بدرستی عمل کرده و حقایق را بدون ملاحظه کاری مطرح می کرد چه بسا مسائلی که تلویحاً به آن اشاره کردید اصلاً شکل نمی گرفت .به هر حال صمیمانه از زحمت فروان و خسته کننده ای که متحمل شده اید تشکر می کنم.

  2. سردفتر 1درگز می گوید

    خیلی متاسف شدم جناب اشکذری

  3. سردفتر صفر مشهد می گوید

    درود بر جناب اشکذری عزیز
    استاد ما را هم حلال کن که در این مدت بسیار شما را اذیت کردیم به هر حال گاهی اوقات در بعضی مسائل اختلاف نظر هایی وجود داشت . امیدوارم با راه اندازی وبلاگی باز هم در فضای مجازی حضور داشته باشید و اطلاعات فراوان حقوقیتان را به سردفتران جوان انتقال دهید . باز هم متشکرم.

  4. ناشناس می گوید

    باز هم که تقسیم اسناد را احیا نکردی .

  5. کارمند دفتر اسناد می گوید

    چرا چنین تصمیمی گرفتید ؟!

  6. ناشناس می گوید

    اقای اشکذری در کانون سمتی ندارند چرا بدون هیچ سود و منفعتی این سایت پر بیننده را مدیریت کنند ؟

  7. ناشناس می گوید

    چی مینوشت خوب شد رفت

  8. مهدي ن می گوید

    سلام علیکم
    بسیار سایت خوب و مفید یرای همکاران و شفاف بوده هست وان شاءالله خواهد بود من از اصفهان هر روز سایت شما رو نگاه می کردم به شخصه به ما که خیلی کمک کرد
    ممنونم جناب ارجمند-خسته نباشید
    از خدا برایتان آرامش خاطر خواهانم

  9. حسین ف می گوید

    نسبت به ظرفیت بالای دفاتر خراسان رضوی دراین مدت کوتاهی های زیادی صورت گرفت

  10. سعید نصیری جامعه سردفتران زنجان می گوید

    با سلام وعرض ادب بنده به نوبه خود و از طرف همکاران محترم در زنجان از جناب عالی و سایر دوستان تان که در این مدت همکاری ومساعدت نموده اند بخاطر اطلاع رسانی و اخبار که بموقع و عالی بود کمال تشکر وقدردانی خود را اعلام میدارم . همیشه ایام سربلند وپیروز باشید

  11. زبردست سردفتر 135 می گوید

    با سلام وعرض ارادت خالصانه محضر استاد فرهیخته و گرانمایه جناب آقای اشکذری
    این جانب نیز به سهم خود مراتب تشکر و قدردانی از زحماتی که بدون هیچ چشم داشت مالی متحمل شده اید را اعلام داشته از خداوند منان آرزوی موفقیت و کامروایی شما را خواستارم.
    ارادتمند زبردست

  12. 00000000000000000 می گوید

    جناب اشکذری از اخر تقسیم اسناد را چه کردی ؟ فقط با یک نامه و منتشر کردن ان از سایت کار خود را راحت کردی .

  13. سید مهدی بدیعی - سردفتر 69 مشهد می گوید

    سلام
    بمصداق ((لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ))بخاطر تمامی زحماتی که درمدت مدیریت سایت کشیده اید واطلاع رسانی های بموقع سپاسگزارم . بیشک سایت کانون سردفتران خراسان بعنوان یک مرجع مورد وثوق تاکنون توانسته در اولن فرصت نیازهای اطلاعاتی اینجانب را فراهم آورد که از این بابت کمال امتنان و تشکر را دارم .رجاء واثق دارم به همت عزیزان دست اندرکار و با مدیریت جناب حاج آقااورعی روال سابق بنحواکمل و احسن و باحرکت صعودی ادامه خواهد داشت .انشالله یا حق .

  14. رستمی دفتر 25 بوشهر (شهر جدید عالیشهر ) می گوید

    از زحمات شماهمکار محترم جناب اقای اشکذری تشکر میکنم واقعا در این مدت خیلی اطلاعات به روزومفید را من دراین سایت مطالعه کردم واستفاده نمودم

  15. عمو زنجير باف می گوید

    از زحمات جنابعالی تشکر میکنم ولی حمل بر خداحافظی ندارم و امید که بازهم در کنار دوستان باشید ، خدا توفیقتان دهد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.