iran flag

بسم الله الرحمن الرحیم

                                                                                                                                                                                                                  امام صادق علیه السلام میفرمایند:اگرعالم به علم خود عمل نکند پند او از صفحه دلها بلغزدهمانگونه که قطره باران از روی سنگ صاف می لغزد.                                   شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(علیه السلام) را برتمامی شیعیان ودوستداران حضرتش تسلیت عرض نموده وامیدواریم خداوند مارا به ایشان عارف واز ارادتمندان حقیقی حضرتش قرار دهد.

 

بدون نظر
  1. سوال می گوید

    با سلام و درود خدمت هیئت مدیره محترم کانون
    می خواستم بدونم جلسه ای که قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان با حضور همه ی سردفتران مشهد برگزار بشه در چه تاریخی برگزار میشه ؟ اصلا برگزار خواهد شد؟
    سوال دیگری در رابطه با تقسیم اسناد داشتم . وضعیت تقسیم اسناد به کجا رسید ؟ امیدی هست که اجرا بشه ؟
    کانون ،اسناد بعضی از بانک ها را تقسیم می کند می خواستم بدانم این تقسیم بر چه اساسی است که هنوز این اسناد نصیب ما نشده است ؟

  2. همکار می گوید

    با سلام و درود خدمت همکاران
    با توجه به وقت کمی که تا اجرای ثبت انی مانده است ،همکار گرامیمان جناب اقای احسان صادقیان فیلم های اموزشیی در رابطه با نحوه سند زدن در سامانه ثبت انی تهیه نموده اند که در وبلاگ دفتر ۷۷۸ تهران به ادرس http://www.tehran778.persianblog.ir قرار داده اند. برای رفع مشکلات خود این فیلم های اموزشی را نگاه کنید .

  3. برادر عاشوري - تقي زاده - اصغرزاده -براتي می گوید

    ضمن تسلیت بمناسبت شهادت موسس مذهب جعفری امام صادق علیه السلام
    با کمال تأسف باخبر شدیم ابوی بزرگوار همسرهمکارمحترم مان جناب آقای ابراهیم عباس پور دعوت حق را لبیک گفته.در اینجا لازم است این مصیبت دردناک را خدمت همکار محترم وخانواده آن عزیزو دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم
    ((روحش شاد و یادش گرامی باد))
    ازطرف همکاران دفاتراسنادرسمی

  4. امیر می گوید

    جناب حسین زاده مسائلی را که در جلسات هیئت مدیره کانون خراسان مطرح می شود را در سایت کانون قرار دهید . با تشکر . ضمنا گفتگوی ماهانه مدیریت سایت با بازدید کنندگان را ادامه دهید .

  5. ناشناس می گوید

    وقتی هنوز اصحاب معامله بدون مدرک شناسائی به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می کنند و متاسفانه با خواهش ، التماس و یا تهدید و بی ادبی تمام سعی خود را می کنند که مشکل خود را حل نمایند : این یعنی اطلاع رسانی کامل در مورد حرفه سردفتری و مسئولیت سردفتر صورت نگرفته است. نمی دانم این وظیفه بر عهده اداره ثبت اسناد است و یا کانون سردفتران اما به نظر می رسد به راحتی می توان از طریق صدا و سیما و رسانه ها این مشکل را مرتفع نمود.به خصوص که در آستانه تغییر جدیدی در دفاتر هستیم اما متاسفانه هیچ اطلاع رسانی صورت نگرفته است .

  6. سید مهدی بدیعی - سردفتر 69 مشهد می گوید

    سلام و عرض تسلیت خدمت همکاران محترم
    و همچنین خدمت همکار گرامی جناب آقای عباس پور ضایعه ارتحال والد متعلقه ایشان را تسلیت عرض مینمایم

  7. یاحق می گوید

    بنام خدا همکاران محترم متن این قسمت در خصوص حدیث گرانقدری از رئیس مذهبمان حضرت امام جعفر صادق علیه الصلوه و السلام است نه چیزهای دیگر حرمت کلام معصوم را در جای خود نگه دارید و پیامهای کاری را درجای خود بگذارید

  8. یاحق می گوید

    بنام خدا همکاران محترم متن این قسمت در خصوص حدیث گرانقدری از رئیس مذهبمان حضرت امام جعفر صادق علیه الصلوه و السلام است نه چیزهای دیگر حرمت کلام معصوم را در جای خود نگه دارید و پیامهای کاری را درجای خود بگذارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.