iran flag

بازدید مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی از روند اجرای ثبت آنی در دفاتر اسناد رسمی تربت جام

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در ادامه بازرسی های دوره ای از واحد های ثبتی تابع استان به همراه معاونت اداری مالی ، مسؤول حفاظت اطلاعات و تیم بازرسی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با حضور در واحد ثبتی تربت جام روند اجرایی سامانه جدید جامع کشوری املاک و نحوه خدمت رسانی به ارباب رجوع را بررسی نمودند .

در این بازدید رحمتی زاده با اشاره به توسعه ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک تربت جام و ایجاد فضای مناسب ادارای و پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع و نیز حرکت به سوی استفاده از فنآوری های نوین ، آموزش صحیح و همراهی کارکنان در اجرای سامانه های جدید را در پیش برد اهداف سازمان و اجرای وظایف محول مهم دانست و از کارکنان واحد ثبتی تربت جام که تحقق اهداف سازمان را به خوبی همراهی نموده اند تشکر نمود .

در ادامه مدیر کل ثبت استان با حضور در پنج دفتر خانه اسناد رسمی تربت جام از نزدیک روند اجرای سامانه ثبت آنی در دفاتر اسناد رسمی تربت جام را بررسی و پیشنهادات سردفتران برای سرعت بخشیدن و بهبود عملکرد قسمتهای مختلف سامانه را دریافت و جهت بررسی به کارشناسان مربوطه ارجاع دادند .سران دفتران اسناد رسمی هم ضمن ابراز رضایت از عملکرد سامانه افزودند مشکلاتی که در روزهای ابتدای اجرای سامانه ایجاد گردیده بود رفع و روند پاسخگویی سرعت یافته است .

سپس رحمتی زاده با حضور در منزل محمد رحیم زادگان از کارکنان بازنشسته ثبت اسناد و املاک تربت جام ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های وی در سال های فعالیتش در اداره ثبت اسناد و املاک ، روز جهانی سالمند را به وی تبریک گفت.

این گزارش می افزاید رحمتی زاده و هیئت همراه به پاس قدردانی از ایثارگری های شهدا در منزل پدر تخریب چی شهید محسن صدری نیا حاضر شد و با خانواده معظم شهید صدری نیا دیدار کردند .در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی برگزار گردید رحمتی زاده شهید صدری نیا را که با وجود سن کم برای ادای وظیفه در میادین جهاد حق علیه باطل حاضر شده بودند را الگویی بسیار گرانقدر برای جوانان و انقلاب دانست و با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را گرامی داشت . پدر شهید صدری نیا نیز ضمن تشکر از حضور مسؤولین و توجه آنان در حفظ و
زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ، گوشه ای از دست نوشته ها و وصیت نامه شهید محسن صدری نیا را به حاضرین ارائه نمودند .

گفتنی است در این دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت جام و گروه بازرسی ثبت استان حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.