iran flag

در بحث پدافند غیرعامل، حفاظت از اسناد و مدارک رسمی و پرونده‌های ثبتی مربوط به معاملات املاک از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: در بحث پدافند غیرعامل، حفاظت از اسناد و مدارک رسمی و پرونده‌های ثبتی مربوط به معاملات املاک از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کویر،"رضا طالبی‌زاده" در جلسه برنامه‌ریزی ستاد پدافند غیرعامل افزود: از بین رفتن هر یک از اسناد و مدارک رسمی موجب هرج و مرج و سوء استفاده افراد سودجو شده و در نتیجه نا‌بسامانی‌های حقوقی را در پی خواهد داشت.

وی با ابراز تاسف از عدم توجه به جایگاه ثبت اسناد و املاک در برنامه‌های پدافند غیرعامل اظهار کرد: باید این سازمان از حیث بودجه و برنامه‌ریزی مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به حساسیت ثبت اسناد و املاک در پدافند غیرعامل به‌دلیل نگهداری سوابق مالکیتی تصریح کرد: با توجه به جایگاه خاص اداره کل ثبت اسناد واملاک در جهت ثبت املاک، قراردادها و معاملات رسمی و چگونگی وضعیت املاک در دفاتر اسناد رسمی از اهمیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: پدافند غیرعامل عبارت است از مجموعه‌ای از اقدامات که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت و ارتقاء پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران که این امور باید در این اداره نیز مد نظر گرفته شده و برای جلوگیری از هرگونه هرج و مرج و آشفتگی احتمالی برنامه‌ریزی گردد

http://isna.ir/fa/news/92080805232/حفاظت-از-اسناد-و-مدارک-رسمی-در-پدافند-غیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.