iran flag

مدیرکل پست اصفهان از امضای تفاهمنامه با ثبت اسناد و مدارک و کانون سردفتران این استان خبر داد.

سعید رجالیˈ روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون بیش از 250 دفتر ثبت اسناد رسمی در شهر اصفهان وجود دارد که این دفاتر به عنوان نماینده دفاتر پیشخوان پست، پس از تنظیم مدارک سند رسمی معاملات اموال غیرمنقول هزینه های ثبتی را از فرد دریافت می کند.

وی ادامه داد: بعد از امضای این تفاهمنامه که روز گذشته انجام شده است، این دفاتر با واحد 193 اداره کل پست تماس می گیرند و ماموران پستی این مدارک را به ادارات پست مراکز شهرستانها برده، عملیات مربوط به آماده سازی در این مراکز انجام و این مدارک به اداره ثبت اسناد و مدارک تحویل داده می شود.

مدیرکل پست اصفهان با بیان اینکه برای فرآیند عملیات رفت و برگشت مدارک و اسناد یک ماه پیش بینی شده است، اضافه کرد: چهار روز از این زمان در اختیار شرکت پست و مابقی نیز در اختیار اداره کل ثبت اسناد و مدارک اصفهان قرار می گیرد.

وی کاهش سه میلیون مراجعه در سال را با اجرای این برنامه پیش بینی کرد و افزود: این تفاهمنامه اکنون علاوه بر شهرستان اصفهان در شهرستانهای برخوار، شاهین شهر و میمه، کاشان، آران و بیدگل، خمینی شهر، نجف آباد، فلاورجان، لنجان، مبارکه و شهرضا نیز اجرا می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان ادامه داد: در این شهرستانها تعداد مراجعات برای ثبت اسناد و مدارک و نقل و انتقالات بالاست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.