iran flag

هشدارجدی به کلیه همکاران

به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند در ماههای اخیر و همزمان با راه اندازی تنظیم اسناد در سامانه ثبت آنی عده ای فرصت طلب و سود جو تحت عناوین شرکت خدمات کامپیوتری و با  تبلیغات به شیوه های مختلف از جمله ارسال پیامک با این مضمون (پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار ،اینترنت ، پرینتر ، آنتی ویروس ، رفع مشکلات سامانه ثبت آنی و….) داده پردازی…… با ارسال عدد 2 بشماره …….عضویت یافته تا سریعا" نسبت به رفع نواقص سیستم شما اقدام گردد.

 و بااین ترتیب خود را به همکاران معرفی مینمایند وچون احتمال سواستفاده این قبیل شرکتها و افراد از اطلاعات دفاتر اسناد رسمی میرود و از طرفی محافظت از رمز عبور و شناسه کاربری بر عهده شخص  سردفتر میباشد.

لذا از کلیه همکاران تقاضا می گردد در حفظ امنیت صدور اسناد با حفظ  شناسه و رمز خود کوشا بوده و دقت داشته و حداقل درهرماه نسبت به تغییر آن اقدام نمایند تا بدین وسیله زمینه موجبات سوء استفاده سایر اشخاص فراهم نگردد.

 ضمنا" تاکید می گردد قبل از سپردن سیستم سخت افزاری و نرم افزاری خود به شرکتها حتما" از سوابق و سلامت عملکرد آنها مطمئن گردیده و سپس نسبت به اخذ خدمات از شرکت مربوطه  با اخذ مستنداتی همچون معرفینامه شرکت با قید نام تعمیرکار وهمچنین دریافت فاکتور و رسید سربرگ دارمعتبر اقدام نمایند.تا ، درصورت بروز هرگونه مشکل موضوع از طریق شرکت ارائه کننده خدمات قابل پیگیری باشد.

در صورت تمایل ، همکاران میتوانند در خصوص اخذ سوابق شرکتها و موسسات خدمات کامپیوتری و اینترنتی و سوالات خود در این زمینه از جناب آقای کمال میرشفیعی دفتریار دفتر 67 مشهد با شماره تلفنهای 09151150109 و ثابت  8521907  و 8522095 اطلاعات لازم را کسب نمایند.

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    مساله اینجاست که شماره همراه ما سر دفترارو ازکجا آورده من که رو کارت وتابلو شمارمو چاپ نکردم

  2. دفتريار1 می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    بهتر نیست تعدادی از شرکتهای خدمات کامپیوتری و یا اشخاص ماهر در این زمینه که مورد اعتماد سازمان و کانون میباشد به دفاتر معرفی کنید و یا بصورت دوره ای به دفاتر استان سرکشی نموده و مشکلات احتمالی را رفع نمایند؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.