iran flag

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری ازدریافت سند مالکیت ملک از طریق پست خبر داد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: با انعقاد تفاهمنامه‌ای با اداره پست خریداران املاک پس از امضای اسناد در دفاتر اسناد رسمی، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای ثبتی ندارند و اسناد به آدرس سکونتشان پست می‌شود.

خبرگزاری فارس: دریافت سند مالکیت ملک از طریق پست

 

 

محمد حسن بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: افزایش درآمد حاصله در مجموعه ثبت اسناد و املاک بدون تلاش مضاعف کارکنان و صدور سند مالکیت امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به واریز بیش از 28 میلیارد ریال درآمدهای ثبتی این استان به حساب خزانه دولت، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19.71 درصد رشد داشته است.

بهادر خاطرنشان کرد: درآمدهای حاصل از صدور اسناد مالکیت کاداستری و خدمات ثبتی از رشد بالاتری نسبت به سایر درآمدها برخوردار بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و  بختیاری با تأکید بر همکاری هرچه بیشتر کارکنان در جهت پیشبرد سیاست‌های این سازمان، گفت: دیدار با مردم در راستای رفع مشکلات آنها از مهم‎‌ترین و اولین وظایف ذاتی مدیران بوده و خود را در اطاقی محصور کردن جز به مشکلات مردم افزودن، نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

وی از انعقاد تفاهمنامه با اداره پست استان خبر داد و افزود: با انعقاد تفاهمنامه‌ای با اداره پست استان خریداران املاک پس از امضای اسناد در دفاتر اسناد رسمی، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای ثبتی ندارند و اسناد مالکیت آنان به آدرس سکونتشان پست خواهد شد.

بهادر با بیان اینکه با اجرای این طرح نیمی از مراجعات مردمی به واحدهای ثبتی برای دریافت سند مالکیت حذف می‌شود، گفت: تحقق دولت الکترونیک و کاهش مراجعات غیر ضروری از اهداف اصلی اجرای این طرح محسوب میشود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920911000549

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.