iran flag

نامه اعتراض کانون مرکز به شرکت پرداخت الکترونیک سامان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در نامه نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران خطاب به مدیریت شرکت پرداخت الکترونیک سامان درخصوص قطعی دستگاه خودرپرداز پوز در موخ 92/10/9 ، نسبت به اطلاع رسانی دیرهنگام قطعی این سامانه اعتراض شده است.

 

متن نامه اعتراضی به این شرح است:

 

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    درود بر کانون سردفتران و تشکر
    واقعا این سیستم رو باید بردارن انتقال حق التحریر حداقل بعد از ۲۴ ساعت وبیشتر از این یک رویه همیشگی است قطعی های مکرر هم که جدیدا رویه حضرات شده است.کجاست اداره محترم ثبت مشهد که از تعداد زیادی از سران دفاتر مشهد تعهد گرفت که تحریر را باید به این سیستم واریز نمایند.ما نمی دانیم که اداره محترم متولی امور دفاتر است یا حامی منافع سامانه بی سرو سامان
    بیکاری و علافی دفترخانه یک طرف حرفهای بی ربط و توهین های مردم هم از طرف دیگر
    این هم شد کار
    به خدا ما که نه راه پیش داریم نه راه پس مثل… موندیم

  2. ناشناس می گوید

    کدام پیامک به ما که نرسید از صبح تا ظهر به تمام شماره های پشتیبانی و.. تماس گرفتیم موفق نشدیم با هیچ مسئولی تماس برقرار کنیم. همه غیر مسئولن که اگه مسئول بودن یکی پیدا می شد جواب بده .جواب بی کفایتی یک به اصطلاح شرکت رو ما باید همیشه به مردم بدیم لااقل اگه می دونستیم تا آخر وقت قطعی ادامه داره یک مدیریتی می کردیم به کارای دیگه می رسیدیم . نه اینکه هی کارت بکشیم ببینیم وصل شده یا نه.کانون محترم مشهد خواهشا شما هم یه نامه ای یه اعتراضی …..

  3. ناشناس می گوید

    درود برکانون مرکز که چنین نامه ای نوشتند

  4. ناشناس می گوید

    درود بر جناب اقا صفری عزیز ….

  5. وحید جوانشیر افشار - سردفتر 126 مشهد می گوید

    از دوستان گرامی واقعادرخواست داریم نسبت به رفع این معضل تلاش نمایند، غیر از قطعی های مکرر چندماهی است سیستم اصلا کارایی ندارد برای یک فیش ده بار باید کارت کشید و هر دفعه چشممان با پیامهای مختلف روشن میشود ، عدم ارتباط با مرکز ، تراکنش معتبر نیست و غیره برای اخذ شناسه یکتا هم در ثبت آنی شماره مرجع دستگاه را میخواهد ، بخدا هر روز با سر درد میرم خونه ، البته اینقد از مردم ناسزا شنیدیم پوست کلفت شدیم اما دیگو واقعا کاسه صبرمون لبریز شده با این دستگاه پوس ، بدتر از همه از ساعت دوزاده به بعده که اکثر مراجعات در همون ساعته ، که دیگه با خوندن ایت الکرسی هم نمیشه فیش گرفت ، دقیقا شده مثل ماه اول راه اندازی دستگاه های پوس که هزار مشکل داشت ، خداوند صبر جزیل عنایت بفرماید .

  6. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    سلام همکار محترم همین مطلب را به کانون خراسان رضوی مکتوب کنید و پیگیر آن باشید. آنچه شما نوشته اید درد همه دفاتر است اما همه بی صدا هستن!!!!!!!!!!!!
    لطفا” پیام خود را با ذکر نام و نام خانوادگی بگذارید از کی میترسید؟ باید معلوم باشه که کی شاکی و منتقد هست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.