iran flag

پیشنهاد کانون خراسان مبنی بر افزودن یک تبصره به عنوان تبصره 6 به ماده 15 آئین نامه بیمه و بازنشستگی

 

 

 

         

بسمه تعالی                 92/666 مورخ 92/11/12

 

کانون محترم  سردفتران و دفتریاران

 


             با سلام


               احتراماًضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای مفید و ارزشمند آن کانون خصوصاً تدوین و پیشنهاد آئین نامه بیمه و بازنشستگی سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی در ضمیمۀ آذر ماه 1392 ماهنامه کانون نظر به اینکه حفظ حرمت سردفتران و دفتریاران  در حیات و ممات ضرورت دارد و اینکه بعضاً مشاهده شده که در هنگام رحلت این بزرگواران خانواده های ایشان دچار تنگنا شده اند لذا طبق تصمیم مورخه 10 / 11 / 92 هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی پیشنهاد می شود یک تبصره به عنوان تبصره 6 بشرح زیر به ماده 15  آئین نامه افزوده شود.‌« در صورتی که هر یک از سردفتران و دفتریاران شاغل و یا بازنشسته برحمت ایزدی بپیوندند کانون حداکثر ظرف سه روز مبلغ ( متناسب بانوع نیاز مرحوم و امکانات کانون ) ریال جهت هزینه های کفن و دفن آنها پرداخت خواهد نمود . هردو سال یکبار در مبلغ موضوع این تبصره تجدید نظر بعمل خواهد آمد.»

                                                                                                    

 

                                                                                                     با احترام  – حسین اورعی قدیری 

                                                                   رئیس هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

بدون نظر
  1. nazari می گوید

    به جای دوسال بهتره هرسال بانرخ تورم قید شود

  2. پیامک از دیار باقی می گوید

    چنانچه واقعاً حفظ حرمت سردفتران و دفتریاران در حیات و یا حداقل ممات “ضرورت؟؟؟؟…!!!…” دارد خواهشمند است آئیننامه بیمه و بازنشستگی سردفتران و دفتریاران را در یک ماده بشرح ذیل خلاصه فرمایید. سهم واریز بیمه و بازنشستگی از ۱۰ درصد کانون (که میشود ۵درصد) حذف و تمامی اعضاء دفترخانه مشمول قانون بیمه تامین اجتماعی شده و هزینه آن بعهده سردفتر است. “خواهشمندم همکاران محترم در دیار فانی نظر بدهند. البته اگر مدیر محترم سایت در راستای ….. نظرات را حذف نفرمایند.”

  3. لکزائی مهدی می گوید

    سلام
    بازهم خدارو شکر که حداقل بفکر روزگار بعداز مرگ و ممات ماهم هستند
    خداییش کدوم شغل دیدین ماهیانه ده درصد درامدشو به کانونش بده و هیچ امکاناته رفاهی در طول مدت خدمت بهش تعلق نگیره و از همه بدتر اینکه حقوق بازنشستگی بعداز ۳۰ سال حدود ۱۶۰۰ باشه
    البته بگم اینکه فقط خون سردفتران تهرانی رنگین تر از دیگر سران دفاتر میباشد
    بالاخره این هم از مفاخر قانون ثبت اسناده که باید داخل کتاب رکوردهای گینس بنویسند
    یک سوال دارم : ده درصدی که از دفاتر میگیرند برای بازنشستگی و غیره جطوری هزینه میشه ؟
    حتما با این وضعیت بیمه درمانی که داریم باید خوشحال باشیم یا با مزایایی که در طول مدت خدمت بهمون میدن؟
    برای ۵ میلیون وام جند وقت باید منتظره نوبتمون بشیم ؟
    کدوم استخر یا هتل یا مرکز درمانی داخل مشهد برای ما سران دفاتر و مفاخر ثبت اسناد چیش بینی شده ؟
    انشالله خدا منم عاقبت بخیر بشم

  4. کاتب می گوید

    سلام خداییش من که زورم میاد ده درصد کانون رو پرداخت کنم آخه در قبال این همه پول که میگیرین چه خدماتی به زیرمجموعتون ارائه میدین فقط با بیمه ایرانیان که ارزانترین بیمه هست قرارداد می بندین که اون هم به هیچ دردی نمی خوره همه ارگان ها و نهاد ها و ادارات در شهر های توریستی دارای هتل و مهانسرا هستند و با قیمت اندک به زیرمجموعه خودشون خدمات می دن کانون تو کدوم شهر یه مهمانسرا داره اگه داره معرفی کنین ما هم بدونیم ؟؟؟؟؟

  5. علیرضا دیداریان سردفتر 5 نیشابور می گوید

    با سلام وتشکر از دست اندرکاران کانون محترم سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی.خداوند بشما توفیق عنایت فرموده که درخدمت همکاران باشیدکه هستید.توقع شخص حقیر از تمامی همکاران ارائه بهترین نظریات برای اصلاحات قانون و آیین نامه دفاتر میباشد که همکاران کانون با دلگرمی خاصی بکار خود مشغول باشند تقاضای بنده از همکاران عزیراین است که از هرگونه کنایه ویا آزردن باشرح مطالب مندرج دردیار باقی وامثالهم پرهیز نمایند چون با این ادبیات به اهداف ارزشمند خود نخواهیم رسید.اینجانب دست تمامی همکاران محترم راکه مخلصانه باارائه نظریات ارزشمتدشان هدایت میفرمایند می بوسم.ومن الله توفیق.

  6. ناشناس می گوید

    البته درصورت تائید و امضا کانون و پس از تصفیه حساب و اخذ مفاصا حساب بیمه و دارایی و کانون

  7. پیامک از دیار باقی می گوید

    جناب دیداریان، پیشنهاد ارائه شده واقعی بوده و بهترین نظر است. اما اینکه کانون محترم به “ضرورت” حفظ حرمت سردفتران و دفتریاران در حیات و ممات پی برده است جای کنایه دارد و البته رضایتمندی کامل شما جای بسی شکر دارد؟!

  8. طباطبائی - یزد می گوید

    جناب اورعی و همکاران عزیز
    پیشنهاد میفرمودید معادل ۳ ماه یا ۶ ماه حقوق بازنشستگی …. بدین ترتیب نیازی به تجدید نظر نمیباشد……

  9. احمدعلي سيروس می گوید

    همکاران گرامی . باسلام . بیمه عمر درآیین نامه مصوب آبان ۱۳۸۱ پیش بینی شده است ودرحال حاضر مبلغ یکمیلیون تومان بعداز فوت سردفتر یادفتریار به خانواده وی پرداخت میشود که این مبلغ دربودچه سال ۱۳۹۳ دو میلیون تومان پیشنها شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.