iran flag

افزایش نرخ حق الثبت برخی از خدمات ثبتی(نامه سازمان ثبت)

 

افزایش نرخ حق الثبت برخی از خدمات ثبتی

نرخ حق الثبت برخی از خدمات ثبتی افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، به شرح جدول شماره 5 قانون بودجه، تعرفه حق الثبت برخی از خدمات ثبتی تغییر یافته است و ضرورت دارد تا از تاریخ 1393/1/5 مورد عمل قرار گیرد.

 بخشنامه مربوطه برای اطلاع همکاران در پرتال کانون در قسمت « اطلاعیه مدیر سیستم» قرارداده شده است.

 

 

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    آیا این افزایش قیمت ۵۰۰ به ۲۰۰۰ تومان شامل اسناد غیر مالی مثل وکالت تعهد رضایت اقرار هم میشود؟ با تشکر

  2. سلام می گوید

    آیا شامل اسناد غیر مالی می شود ؟

  3. سردفتر مشهدی می گوید

    باسلام
    مبارک است .دراین میان آقایان فکری به حال دفاتر نیزبکنند که بااجرای ثبت آنی وتورم و هزینه های روزافزون تعرفه کماکان مربوط به نیمه اول سال ۹۰ است آن وقت نمایندگان محترم مجلس فقط به فکر کسب درآمد برای سازمان ثبت می باشند واقعا دست گلشان درد نکند .

  4. ناشناس می گوید

    به نام خدا باسلام و تبریک سال نو جالبه تعرفه حق الثبت و همه چیز بالا رفته در حالیکه یک ریال به تعرفه حق التحریر دفترخانه ها اضافه نشد! خواهشمند است راهکاری پیشنهاد شود تا تعرفه حق التحریر هم مثل همه نرخها سالانه تغییر یابد.

  5. ناشناس می گوید

    به نام خدا به سازمان محترم ثبت ونمایندگان محترم مجلس خاطرنشان می سازد که بحث اجحاف به مردم و ازاین قبیل شعارها درزمان تصویب وافزایش چندبرابری حق الثبت وحقوق دولتی فراموش می شود ولی درزمان ایجادهرنوع تسهیلات برای دفاتر ویا تجدید نظردرتعرفه های حق التحریر، به فکرمردم می افتید.دست گلتان دردنکند به این می گویندمردم داری وعدالت محوری .وپایبندی به سوکند.

  6. ناشناس می گوید

    ه نام خدا این دفاتر اسناد رسمی بیچاره باید هر ۵ سال یک بار آن هم وسط سال تعرفه حق التحریرشان بالا رود ولی حق الثبت از ابتدای سال عوض شود آن هم ۴ برابر شود تازه به علاوه ۵ هزار تومان! با توجه به تغییر تعرفه تحریر دفترخانه ها که بایستی سال ۱۳۸۹ عوض میشد و الان ۴ سال آن گذشته راهکاری ارائه شود تا تعرفه تحریر دفترخانه ها امسال افزایش یابد. با تشکراز زحمات مدیریت سایت

  7. ناشناس می گوید

    به نام خدا مطالب بسیار جالب واشکالات مهمی است ازتهیه کنندگان محترم این نوشته خیلی سپاسگزاریم .وامید وارم ایرادات هرچه سریعتر رفع شوند. دوستان ناامید نشوید وبازهم به نوشتن اشکالات ادامه دهید سایرهمکاران جوان ومسلط به کامپیوتر نیز کمک کنند تاکارسریعتر انجام گیرد.

  8. م می گوید

    سلام
    دفاتر اسناد رسمی صرفا جهت خدمات به اداره ثبت و سایر مراجع دولتی دایر گردیده !!! و هیچگونه حمایت و خدماتی در مقابل قابل ارائه نمی باشد ؟؟!!
    آفرین و صد مرحبا به این سران دفتر !

  9. کاتب می گوید

    با سلام و تبریک سال نو . واقعا در حق دفاتر اسناد رسمی خیلی ظلم و اجحاف شده است و پشتشان هم به جایی گرم نیست . همین سامانه ثبت آنی چقدر برای دفاتر هزینه ایجاد کرد و دودش به چشم دفاتر رفت یک خسته نباشید و تشکر خشک و خالی هم نشنیدیم . حال هم تعرفه های خودشان را افزایش می دهند . به خدا قسم در پرداخت اجاره دفترخانه و اجاره منزل مانده ایم حال که فکر می کنم چقدر ما بدبختیم .

  10. سردفتر زیاده خواه می گوید

    باسلام
    بنده ضمن تایید افزایش هزینه های مربوط به حقوق دولتی اسناد پیشنهاد می کنم برای دلخوشی سازمان ثبت و ادارات تابعه آن درسطح کشور ، سران دفاتر را به عنوان کارمند دون پایه به استخدام سازمان درآورند وخیال خود وماراراحت کنند. دست کم ازاین طریق ازمحل حق الثبت های وصولی مقرری ماراهم خواهند داد. دوستان نظرات خودرا درمورد این پیشنهاد ارائه فرمایند.

  11. ناشناس می گوید

    انچه به جایی نرسد فریاد است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.