iran flag

نرخ دیه 93، 150 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شد

وزیر دادگستری نرخ دیه در سال 93 را 150 میلیون و 200 هزار تومان اعلام کرد. حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی دیروز در حاشیه مراسم ختم پدر مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس کارهای کارشناسی انجام شده نرخ دیه در سال 93، 150 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است که در ماه‌های حرام 30 درصد افزایش می‌یابد.
به گفته وی، نرخ جدید دیه از ابتدای اردیبهشت اجرایی می‌شود.
بدون نظر
  1. همكار می گوید

    سلام نرخ همه چی افزایش پیدا کرده جز تحریر دفاتر اسناد شاید اصلا نمیدونن تحریر چیه بابا دستمزد سردفتر تحریره ی فکری به حالش بکنید

  2. @ می گوید

    خوش به حال همکاری که دستمزدش تحریر است و بنابراین به هرحال وضعش خوب است؟! دستمزد ما که درصدی از تحریر است و پس از کسر کسورات و سایر حق السهم ها، در بهترین شرایط ۲۰ درصد تحریر برایمان میماند.

  3. ناشناس می گوید

    همکار عزیز دنبال دردسر می گردی ؟ می خوای ریشه سردفتری رو از بیخ و بن بکنند؟ اگر بحث افزایش تحریر پیش بیاد حتما این اتفاق می افته . بهتر آن است به جای افزایش تحریر ، تقسیم عادلانه اسناد و درآمد را پیگیری کنیم .

  4. ناشناس می گوید

    اگه تقسیم اسناداجرابشه تحریرهمه خوب میشه ونیازی به افزایش تعرفه نیست

  5. منا می گوید

    سلام هرکس که میتواند من را راهنمایی کند
    برادرم درسال ۹۲ تصادف کرده وما ۳۱فروردین ۹۳ پول را به حساب دادگاه ریخته ایم ایا باید همان ۱۱۴ میلیون را میپر داختیم یا اینکه ۱۵۰ میلیون چون تا اردیبهشت نرخ جدید اعلام نشده بود حالا تکلیف ما چیست که رئیس قوه قضائیه میگوید از اول فروردین اجراییست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.