iran flag

قابل توجه همکاران : کارت شاسایی شما آماده است.

بسمه تعالی

اطلاعیه

قابل توجه همکاران محترم متقاضی کارت شناسایی که مدارک خود را قبلا" ارائه نموده اند:

نظر به اینکه کارت شناسایی متقاضیان آماده تحویل می باشد لذا از تاریخ 93/2/2 جهت دریافت کارت با پرداخت مبلغ پنجاه هزار ریال به کانون با آدرس نبش کلاهدوز 20/1مراجعه نمایند.

ضمنا" همکاران جهت تحویل کارت شخصا" و یا با اعطاء نمایندگی و ارائه معرفینامه تایپ شده در سربرگ مخصوص دفترخانه و مهر و امضاء سردفتر اقدام نموده  و دفتریاران اول و دوم میبایست جهت دریافت کارت شناسایی خود کپی برابر اصل ابلاغ  را نیز ارائه نمایند .

لازم به توضیح است چون مدت اعتبار کارت های صادره پنج سال میباشد لذا تقاضا میشود در طول این مدت در صورت بروز هر اتفاق نظیر استعفاء ، انفصال دائم و غیره که منجر به قطع رابطه کاری همکاران می گردد در اسرع وقت کارت شناسایی ماخوذه را به کانون تحویل نمایند.

                  کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

بدون نظر
  1. حسینی می گوید

     چرا کانون محترم در خصوص ابطال بخشنامه شماره ۴۰۹۳۷ مورخ ۱۷/۱۰/۱۳۸۲ کانون سردفتران و دفتریاران که مبنای پرداخت ۱۰ درصد حق تصدیق گواهی امضا بحساب کانون بوده اطلاع رسانی نمی کند چرا که بخشنامه فوق طی دادنامه۹۰۰۹۹۲۲۲۸۷۰۰۱۷۴ مورخ ۱۰/۳/۱۳۹۰ شعبه ۲۷ دادگاه عمومی حقوقی تهران که رای مزبور طی دادنامه ۹۰۰۹۹۷۰۲۳۱۶۰۰۵۷۵مورخ ۲۴/۵/۱۳۹۱ شعبه ۱۶ دادگاه تجدید نظر تهران ، قطعیت یافته و لذا موجبی برای پرداخت ۱۰ درصد گواهی امضا وجود ندارد و رای دادگاه دارای اعتبار امر مختومه بوده و در حکم قانون می باشد وتمکین و اجرای رای دادگاه نیاز به بخشنامه و استعلام جدیدی ندارد چرا که برای تنظیم اسناد انتقال اجرائی از دادگاه هیچگونه استعلامی از اداره محترم ثبت نمی شود فلذا موضوع پرداخت ۱۰ درصد گواهی امضا منتفی گردیده و دادنامه مذکور به تایید برخی از مراجع ثبتی مانند اداره کل ثبت استان لرستان و سایر مراجع رسیده است و بسیاری از همکاران دفاتر اسناد رسمی دادنامه مذکور را اجرای می نمایند.

  2. يوسفي - دفتريار دفتر 105 می گوید

    با سلام خدمت تمامی دوستان و همکاران .
    کاش می شد کانون محترم تسهیلان و امکانات بهینه به همکارن اعطا می نمودند تا عزیزان با مقایسه خود با دیگر اقشار مانند بانکی ها و دیگر کارمندان دولت حس غریب وار نمی گرفتند . همه این دید را دارند که شما ماشاا۰۰۰ وضعتان خوب است اما خداییش همه اقایون سر دفتر و بویژه دفتر یاران وضع مالی مناسبی دارند و در مسافرتها و مسایل ورزشی و تفریحی نیاز به پشتیبانی ندارند و ما باید به این خدمات مثلا درمانی اکتفا نموده و خود شخصا اقدام به بیمه تکمیلی کنیم چون بیمه خدمات درمانی که واقعا” شورش رو در آورده و فقط چند برگه بی ارزشی بیش نیست …. ای کاش می شد .. ای کاش می شد که کانون محترم خودش اقدام به تحت پوشش قراردادن بیمه درمانی همکاران می نومد امید به آنروز که کانون محترم سردفتران و دفتر یاران قدرتی پیدا کند در فرا خور خودش و یک چیزی مثل کانون نیروهای مسلح ….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.