iran flag

رشته حقوق مالکیت معنوی نیاز به پویایی دارد

معاون امور ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه اکنون رشته حقوق مالکیت معنوی در دانشگاه های کشور راه اندازی شده و دانشجویان زیادی در این رشته تحصیل می کنند، افزود: باید در راستای پویایی این رشته گام های موثری برداشته شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «محمدمهدی انجم شعاع» روز دوشنبه و در آخرین روز برگزاری همایش ملی حقوق مالکیت معنوی در اتاق بازرگانی با حضور در میزگرد تخصصی افزود: قانونگزاران نیز می توانند در پویایی رشته حقوق مالکیت معنوی نقش جدی داشته باشند تا زمینه ارتقای علمی در این رشته در جامعه فراهم شود.



وی گفت: چنین نشست های علمی نیز کمک می کند که در زمینه مسایل اجتماعی و سیاسی بستر مناسبی برای پویایی این رشته های علمی ایجاد شود.



انجم شعاع گفت: حضور مقامات عالی کشور در این جمع قابل توجه و دارای اهمیت فوق العاده است و می تواند نسبت به پویایی این رشته نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.



وی مطرح بودن طرح قانون ثبت اختراعات یا حقوق مالکیت معنوی در مجلس شورای اسلامی را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: با اجرای این مهم، بخشی از نگرانی ها در این حوزه رفع می شود.



معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: انتظار این است که در سطوح عالی کشور به این الزامات توجه بیشتری شود و حمایت از این رشته علمی به پویایی هر چه بیشتر آن منجر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.