iran flag

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در دیدار با فرماندار کاشمر خبر داد کسب رتبه اول صدور اسناد مالکیت مسکن مهر استان توسط ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشمر

شهرستان کاشمر در زمینه صدور اسناد مالکیت مسکن مهر با صدور 2014 سند تا پایان فروردین ماه 1393در جایگاه اول استان قرار دارد که از این تعداد 1009 سند عرصه (دولتی) و 1005 سند اعیان جهت اشخاص صادر گردیده است .


      بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک کاشمر 

 

دیدار با فرماندار شهرستان کاشمر

  بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک مه ولات   

بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک بردسکن

رحمتی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک  خراسان رضوی در جریان بازرسی دوره ای از واحدهای ثبتی تابع ،در کاشمر  با فروزان فرماندار شهرستان دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی رحمتی زاده از حمایت و یاری فرماندار شهرستان نسبت به کارکرد اداره ثبت اسناد و املاک کاشمر در اجرای وظایف ذاتی و پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع قدردانی کرد و گفت شهرستان کاشمر در زمینه صدور اسناد مالکیت مسکن مهر با صدور 2014 سند تا پایان فروردین ماه 1393در جایگاه اول استان قرار دارد که از این تعداد 1009 سند عرصه (دولتی)  و 1005 سند اعیان جهت اشخاص صادر گردیده است .

مدیر کل ثبت اسناد و املاک  استان  با اشاره به تحول سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال های اخیر و ارائه خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی افزود با اجرایی شدن ثبت نوین و با هدف شفاف سازی مالکیت ها اقدام به  ایجاد بانک های جامع اطلاعات املاک نموده ایم  که منتج به  صدور اسناد مالکیت تک برگی ،پاسخ گویی به استعلام های دفاتر اسناد رسمی در فضای مجازی و بر خط و ثبت موقعیت دقیق املاک با استانداردهای جهانی گردید است .

 وی در ادامه گفت در راستای کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع به ادارات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در سال جدید تفاهم نامه ای با اداره کل پست استان منعقد گردیده است تا پس از انجام معامله در دفاتر اسناد رسمی مدارک اشخاص از طریق دفاتر اسناد رسمی به نماینده پست تحویل و توسط پست به واحدهای ثبتی ارسال و پس از صدور سند تک برگ ، از طریق پست به آدرس مالک ارسال می شود که این فرآیند علاوه بر کاهش تردد های درون شهری با حذف حداقل دو بار مراجعه حضوری به ادارات ثبت اسناد و املاک موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ارباب رجوع می گردد.

فروزان فرماندار شهرستان کاشمر هم در این دیدار با اشاره به بازرسی های دوره ای که توسط مدیر کل ، معاونان و هیئت بازرسی انجام می شود افزود نظارت و اشراف به زیر مجموعه باعث کاهش بسیاری از نارسایی ها که  قبلا در ادارات ثبت اسناد و املاک شاهد آن بودیم گردیده  است .

وی با اشاره به شرایط خاص اراضی و املاک کاشمر و موقوفه بودن حدود 70 درصد اراضی و  املاک در این شهرستان ، اداره ثبت اسناد و املاک کاشمر  را یکی از ادارات دقیق و فعال شهرستان دانست و افزود فرمانداری دغدغه ای نسبت به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ندارد و کسب رتبه اول در صدور اسناد مسکن مهر استان را نشانه فعالیت خوب این اداره و به عنوان یک نکته مثبت یاد کرد .

در جریان این سفر رحمتی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی  و هیئت بازرسی از واحد های ثبتی مه ولات و بردسکن نیز سرکشی  نمودند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.