iran flag

انتقاد رئیس سازمان ثبت اسناد از نحوه خدمات رسانی بانک ملی

تهران / واحد مرکزی خبر / اجتماعی 1393/04/15
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بانک ملی با ارائه سرویس های ناقص موجب نارضایتی مردم شده است.
احمد تویسرکانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ در واکنش به اخلال و قطعی سامانه پرداخت الکترونیکی وجوه (pos) در دفاتر اسناد رسمی گفت: سازمان ثبت اسناد به دنبال اصلاح فرآیندها و ارائه خدمات الکترونیک باید پرداخت های حقوقی دولت در دفاتر اسناد رسمی را به طریق الکترونیکی انجام دهد و به همین جهت حدود 7500 دستگاه پرداخت الکترونیک تحت سامانه ای در دفاتر اسناد رسمی مستقر شده است .
وی گفت: از آنجا که دریافت حقوق دولتی باید از طریق بانک ملی به خزانه وصول شود متاسفانه به لحاظ ناکارآمدی این بانک ، مرتب در مقاطعی با مشکلاتی مواجه می شویم .
معاون رئیس قوه قضائیه افزود: سالانه 20 میلیون تراکنش از طریق این دستگاه ها داریم و 2000 میلیارد تومان دریافت خزانه بوده است و با توجه به این درآمد گسترده همچنان با ارائه سرویس های ناقص بانک ملی مواجهیم.
تویسرکانی گفت: اگرچه بانکهای خصوصی سامانه های مجهز تری دارند اما خزانه کل اجازه همکاری با بانکی غیر از بانک ملی را به ما نداده است و به همین جهت خدمات رسانی ناقص بانک ملی موجب نارضایتی مردم و سردفترداران شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابراز امیدواری کرد: بانک ملی متناسب با منافعی که از این جایگاه دارد خدمات مناسبی ارائه کند تا رضایت مندی بیشتر مردم حاصل شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا رفع اشکال سامانه مذکور چه برنامه ای برای تسریع در امور مردم دارید گفت: متاسفانه امروز برخلاف سیاست های مان مجبور شدیم دستورالعملی را ابلاغ کنیم که براساس آن در زمانی که سامانه قطع است مردم به بانک مراجعه کنند و متعاقب آن دفاتر اسناد رسمی شماره سریال فیش ها را در سیستم الکترونیک درج کنند .
تویسرکانی گفت: این کار هزینه فراوانی بر مردم وارد می کند که امیدواریم با اهتمام مسئولان بانک ملی ، سامانه ارتقا پیدا کند.

http://www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=141713

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    چه عجب بالاخره یکی صداش در اومد بابا دق مرگ شدیم با این سیستماشون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.