iran flag

انتقاد معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تداوم روند اختلال در سیستم دستگاههای کارتخوان ( POS) بانک ملی در دفاتر اسناد رسمی

محمد مهدی انجم شعاع معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، اختلال در سیستم دستگاههای کارتخوان ( POS) در دفاتر اسناد رسمی از سوی بانک ملی و ارائه سرویس های ناقص را باعث ایجاد نارضایتی و مشکلات فراوان برای مردم اعلام کرد.

وی افزود: اختلال در سیستم دستگاههای پرداخت الکترونیکی (pos) بانک ملی ایران در دفاتر اسناد رسمی که در چند روز گذشته به دلیل سهل انگاری بانک ملی ایران و شرکت سامان به وجود آمده بود متاسفانه باعث بوجود آمدن مشکلات فراوانی بویژه در امر تنظیم سند برای مردم و اخلال در انجام تکالیف قانونی سازمان و ارائه خدمات به متقاضیان محترم گردید.

انجم شعاع با اشاره به ضعف سیستم های بانک ملی و عدم به روز بودن آنها جهت ارائه خدمات مطلوب الکترونیکی اظهار داشت: مسئولین این بانک ضمن پذیرش مشکلات بوجود آمده اعلام نمودند که اختلالات موجود در دستگاههای (pos ) خیلی سریع مرتفع خواهد شد که متاسفانه این امر در زمان مورد نظر و به موقع اتفاق نیفتاد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر استقرار 7500 دستگاه پرداخت الکترونیک تحت سامانه ای در دفاتر اسناد رسمی و پرداخت های حقوق دولتی در دفاتر اسناد رسمی به طریق الکترونیکی در پی اصلاح فرآیندها از سوی این سازمان اظهار داشت: سالانه نزدیک به 20 میلیون تراکنش از طریق دستگاههای کارتخوان انجام می پذیرد که در این روند حدود 2هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز می گردد که متاسفانه علیرغم این درآمد، با ارائه سرویس های ناقص و قطعی سیستم ها از سوی بانک ملی مواجه هستیم.

بدون نظر
  1. همکار می گوید

    سلام .خب عزیز دل برادر ما هم که همینو میگیم یکم سفت بگیرین تقاضای مطالبه خسارت کنین واسه سران دفاتر. مدیریت و حمایت که فقط ادعا نیست عملکرد مهمه.نیتتون رو درست کنین اعمالتون درست میشه. (الاعمال بالنیات). البته واریز نشه بحساب خودتون. ممنون.

  2. ناشناس می گوید

    هرکجا نحصار باشد همین است
    بانک ملی رویه اش همین است نه تنها با دفاتر اسناد رسمی با هر ارباب رجوع دیگری
    گویا آنها به دلیل داشتن حسابهای چرب و چیلی دولتی و انحصاری بودنشان علاقه ای به پیگیری و امور مشتری و جلب رضایتشان ندارند

  3. ناشناس می گوید

    یک نفر هم ازخودسازمان انتقادنمایدکه درتاریخ۱۷/۴/۹۳سامانه کلا قطع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.