iran flag

تکمیل و تحویل (تا پایان وقت اداری پنجشنبه 19/4/93) فرمهای مورد نظر سازمان بازرسی

به نام خدا

با سلام و آرزوی قبولی  طاعات و عبادات همکاران در ماه ضیافت الهی

بااطلاع می رساند حسب تقاضای سازمان بازرسی بشرح نامه ذیل مقتضی است همکاران گرامی  حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه نسبت به دریافت و تکمیل فرمهای مورد نظر سازمان اقدام نمایند .

همکاران می توانند جهت تسریع موضوع و سهولت دسترسی به فرمها و تکمیل و تحویل آن به محل کانون (نبش کلاهدوز 1/20 پلاک 110)و هریک از دفاتر اسناد رسمی 30(فرهادحسین زاده) و 35(سیدحمید هاشمی) و 36(سیدحسن ارتضاء)و 48(حسین قلی زاده) و 49(سیدمحسن پنجتنی) و 55 (حسین اورعی قدیری)و 66 (منوچهر نواده طیبی، دفتریار) در سطح شهر مراجعه نمایند.

کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی  

بدون نظر
  1. همکار شهرستانی می گوید

    با سلام این که شدکانون سردفتران مشهدی پس شهرستانهاچگونه فرم راتهیه کنند؟

  2. سردفتر می گوید

    نمیدونم تصور آقایون از سران دفاتر چیه؟ بخدا نه ما قدرت ماورا طبیعه داریم و نه غول چراغیم. ما هم یک انسان مثل بقیه افراد جامعه ایم تنها گناه کبیره ما نشستن در پشت میز سردفتریه.کم کم باید اسم دفاتر اسناد رسمی رو به دفاتر آمار و اظهارنامه و اسناد رسمی تغییر نام بدن . با این رویه که داریم جلو میریم دفترخونه ها باید کارای یومیه خودشونو کنار بزارن و مدام به این مرجع و اون مرجع جواب پس بدن. تو رو خدا اگه دردی از دردای دفاتر بر نمیدارید لااقل درد جدید اضافه نکنید. اگه میخواید هم آمار داشته باشید لااقل یک تایم قابل قبول براش در نظر بگیرید.

  3. حسین ف می گوید

    بهتر بود نمونه فرمها درسایت باقابلیت چاپ قرارداده می شد تانیاز به مراجعه حضوری خصوصا برای دفاتر شهرستان نباشد/ظاهرا هدف اینست که مشکلات سیستم ثبت آنی گردن سخت افزار وکاربران دفاتر ومخابرات انداخته شود

  4. شاکی می گوید

    سلام.ای کاش لااقل جهت تسهیل کار،فرمها با فرمت wordیاpdpروی سایت قرار می گرفت.

  5. !! می گوید

    این نظر سنجی و آمار رو میشد خیلی راحت روی سایت قرارداد نه کاغذ بازی !!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.