iran flag

پذیرش دانشجوی مهندسی فناوری اطلاعات و کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک

دانشگاه علمی کاربردی سازمان ثبت احوال در رشته های فناوری اطلاعات و مدیریت اسناد و مدارک برای مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد جلیل سائلی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی سازمان ثبت احوال با بیان این مطلب افزود: به منظور افزایش توان تخصصی و مهارتی و نیز توانمند سازی نیروی انسانی و در راستای نظام آموزش مهارت، برای تحصیل در رشته فناوری اطلاعات گرایش امنیت و کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک پذیرش دانشجو را آغاز کرده ایم.

سائلی افزود: پذیرش دانشجو در این رشته ها بر اساس شرایط و ضوابط اختصاصی مندرج در جدول شماره5 دفترچه سازمان سنجش و آموزش کشور و برای ترم اول سال تحصیلی 94-93 می باشد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی ثبت احوال همچنین ضمن اعلام اینکه زمان ثبت نام از 19 لغایت 26 مردادماه می باشد ، افزود: داوطلبان برای ثبت نام بایستی به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و انتخاب رشته نمایند.

گفتنی است دانشگاه علمی کاربردی ثبت احوال بیش از 2سال است که دانشجو می پذیرد و در حال حاضر بیش از 150 دانشجو در 5 رشته کاردانی حرفه ای در این دانشگاه مشغول تحصیل می باشند.

http://www.yjc.ir/fa/news/4941768/%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.