iran flag

اردکانی در گفت و گو با میزان مطرح کرد: اشراف و آگاهی کامل رییس قوه قضاییه بر مسایل حقوقی

 

 

خبرگزاری میزان: رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کشور گفت: رئیس دستگاه قضاییه کشور برمسائل حقوقی و قضایی اشراف و آگاهی کامل دارند و این موضوع سبب موفقیت این قوه در دوره 5 ساله اول شده است.

 

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری میزان درباره عملکرد رییس دستگاه قضا اظهار داشت: اصلاح قوانین مجازات اسلامی، آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری، خانواده و تعیین تکلیف ماده 18 قانون جمع آوری شعب تشخیص و اختصاص رسیدگی شکلی شعب دیوان عالی کشور از جمله اقدامات موثر ریاست قوه قضاییه درطی دوره 5 ساله اول در این سمت بوده است.

 

اردکانی اظهار کرد: شفافیت درامور دستگاه قضایی، ابهام زدایی از رسیدگی های قضایی و افزایش سطح رفاه قضات از مهمترین مولفه هایی است که در دوره 5 ساله اول آیت‌الله آملی لاریجانی توجه ویژه‌ای به آنها شده است.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به قضات و پرسنل دستگاه قضایی در دوران ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی در افزایش عملکرد کارآیی نیروهای این قوه بسیار تاثیرگذار بوده ،تاکید کرد: آشنایی ریاست قوه با فضای مجازی و اینترنتی ، توسعه دانش قضات دادگستری در آموزش این فضا و حذف بیشتر مراجعین در روند کاری قوه قضاییه در طی پنج سال اخیر نقش تاثیرگذاری را داشته است.

 

اردکانی خاطرنشان کرد: نظارت مستقیم برکار مجموعه قضایی با مراجعه سرزده و مستقیم به مجتمع‌های قضایی و اتخاذ مدیریت جهادی در این قوه از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در رفع بسیاری از مشکلات مردم در مراجع قضایی و دادگاه‌ها تاثیر داشته و سبب کاهش کاغذبازی در دستگاه قضایی شده است.

http://mizanonline.ir/fa/content/3124

بدون نظر
  1. سرو خمیده می گوید

    از کرامات شیخ ما این است /شیره را خورد و گفت شیرین است

  2. ناشناس می گوید

    تبصره ماده ۵۸ هم قرینه دیگر

  3. محمدرضا فسنقری سردفتر 3نیشابور می گوید

    اززحمات دوست عزیزاقای اردکانی تشکر می نمایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.