iran flag

طرح مشکلات قطعی دستگاه پوز در جلسه ای باحضور معاون وزیر ارتباطات در امور ICT

مشکلات قطعی دستگاه پوز در جلسه ای باحضور معاون وزیر ارتباطات در امور ICT و رییس کانون سردفتران و دفتریاران مطرح شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، این جلسه در راستای حل مشکلات مدیریتی و فنی مرتبط با امور الکترونیک، اینترنتی، دستگاه پوز و امور مربوط به آماردهی به سازمان امور مالیاتی کشور و به درخواست کانون سردفتران و دفتریاران تشکیل شد که طی آن مهندس جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات در امور ICT و دشتی ادرکانی،‌ رییس کانون سردفتران و دفتریاران به بیان نظرات خود پرداختند.

 ‌رییس کانون سردفتران و دفتریاران پس از بیان مشکلات مربوط به ارسال آمار به سازمان امور مالیاتی،‌ پیشنهادات اجرایی خود را در این رابطه ارائه کرد که مورد تایید قرار گرفت. همچنین مهندس جهانگرد اظهار داشت که با هماهنگی لازم با سازمان امور مالیاتی کشور مساعی لازم را جهت حل مشکلات اعمال خواهد کرد.

 در ادامه این جلسه مباحثی در خصوص ‌قطعی دستگاه پوز مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه،‌ معاون وزیر ارتباطات در امور ICT ضمن ارایه راهکار لازم و قول همکاری و مساعدت اظهار داشت؛ مراتب را طی نامه ای به مراجع ذیربط اعلام خواهد کرد تا دستور رسیدگی در اسرع وقت صادر شود.

 

 

http://www.notary.ir/node/102248

بدون نظر
  1. سردفتر 126 مشهد می گوید

    انشالله تا ده بیست سال آینده مشکل حل خواهد شد فقط کمی صبر عزیزان .

  2. دفتریار می گوید

    مشکل سامانه پرداخت حل نشده ومکررقطع ارتباط بامرکز داردواین شرکت پشتیبان قوی دارد.برو قوی شو که در نظام کائنات ضعیف پایمال است .والسلام

  3. حسین فتاحی سردفتر 14 تربت حیدریه می گوید

    باسلام پوز که انشاله حل میشود خیلی جای نگرانی نیست اما نگرانی بیشتراز دوستان همکاریست که اسناد را در سیستم تایید نهایی نمکنند و بایستی با دفترخانه تماس بگریم و کلی توجیه کنیم و دلیل بیاوریم و کل مطالب سند را برای کاربر محترم دفترخانه بخوانیم تا وی از سردفتر اجازه بگیرد و سند را درسیستم تایید نهایی کند؛ کجای قانون چنین اجازه ای به ما داده که پس از گذشت چند روز یا ماه سند را در سیستم تایید کنیم این در حالی است که سردفتر بایستی پس از امضای سند توسط اصحاب سند بلافاصله سند را امضاء و در سیستم تایید نهایی کند و هیچ بهانه ای برای عدم تایید سند وجود ندارد لذا از مدیر محترم سایت تقاضا میشود در این زمینه اطلاع رسانی نمایند با تشکر

  4. مصلح خیراندیش (@سابق) می گوید

    سلام علیکم
    تا وقتی ما دنبال پوز هستیم اوضاع همین است
    باید فکری کرد تا کسی نتواند به دفاتر پوز بدهد. تنها راه جلوگیری از قطع شدن پوز، قطع شدن از پوز است.
    اصلاً باید قانون قدیم را احیا کرد و برای واریز حق و حقوقات دولتی تا ۵ روز بعد از تنظیم سند مهلت گرفت. تکریم ارباب رجوع تنظیم سند بموقع است و نباید ارباب رجوع گرفتار قوانین دست و پاگیر شود….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.