iran flag

برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه در ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی معرفی شدند

برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم  قوه قضاییه در ثبت اسناد و املاک

خراسان رضوی معرفی شدند


 

در این دوره از مسابقات 79 نفر ازکارکنان ثبت اسناد و املاک در سطح استان در دو بخش خواهران و برادران و در رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم و حفظ در بخش برادران و رشته‌های ترتیل وحفظ در بخش خواهران شرکت کردند.

مراسم افتتاحیه این دور از مسابقات با حضور حجت الاسلام والمسلمین شریعتی ریاست کل دادگستری ، رحمتی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و سایر علاقه مندان و شرکت کنندگان در بخش های مختلف مسابقات در محل سالن همایش های اداره کل دادگستری استان خراسان رضوی برگزار گردید.

درپایان این مسابقات در رشته قرائت محمد حسن رنجبر از ثبت ناحیه یک مشهد، در رشته ترتیل سید احسان سلامت از واحد ثبتی نیشابور ، در رشته مفاهیم آقایان مسعود اکرامی راد از ثبت تربت حیدریه و عبد الجبار محمد آلق از ثبت اسناد و املاک چناران و در حفظ 5 جزء مهدی خالقی حسنعلی آباد از واحد ثبتی طرقبه شاندیز در بخش برادران حائز رتبه های برتر این دور از مسابقات شدند.

همچنین در بخش خواهران در رشته ترتیل سیده سمیه حسینی از اداره کل  و در رشته حفظ قرآن کریم 5 جزء خانم فاطمه محقق اصفیایی از واحد ثبتی کاشمر به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

بنابراین گزارش نفرات برگزیده هر رشته به مرحله بعدی مسابقات درسطح سازمان راه یافتندکه در آتی در سطح سازمانی برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.