iran flag

موضوع ” نقل و انتقال خودرو ” دربرنامه مناظره این هفته شبکه یک

برنامه مناظره این هفته به موضوع " نقل و انتقال خودرو " خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی برنامه مناظره ، چهل و هفتمین برنامه مناظره در 28 شهریور ماه به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت .

 

" نقل و انتقال خودرو " موضوع این هفته برنامه مناظره است که با حضور مسئولان ،کارشناسان و منتقدان بررسی خواهد شد. تهیه کنندگی برنامه مناظره  برعهده علیرضا اسکندی است.

 

آیا ثبت نقل و انتقال خودرو در دفاتر ثبت اسناد ضروری است ؟ محوری ترین بحث این هفته برنامه مناظره خواهد بود.

http://tnews.ir/news/55F830486645.html?sid=4323382#%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9-%D9%86%D9%82%D9%84-%D9%88-

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    حتماًهمه همکاران ببینید و به نقل و انتقال در دفترخانه ها رای بدهید

  2. ناشناس می گوید

    حتماببینید و خود و خانواده هاتان به انتقال در دفترخانه ها رای و پیامک مثبت دهید………..

  3. سردفتر می گوید

    باسلام-جالب است اگرقانون مشخص نموده که نقل وانتقال خودرو بایستی دردفاتراسنادرسمی باشد پس نقض ان ازسوی ارگانی دیگرخلاف بوده واین همه بحث وجدل ندارد-بعداین همه مدت که تعدادزیادی ازاسناد مردم مخصوصا درمنطقه کاشمر/خلیل آباد/بردسکن بصورت همان برگ سبز (رهگشا)منتقل شده آیا چه کسی جوابگوی حق تضیعع شده دولت خواهد بود وازطرفی مردمانی که بعلت عدم اگاهی به این دام گرفتارشدند را چه کسی جوابگوی خسارات وارده به آنها خواهد شد-بابا دست مریضا

  4. محمدرضا فسنقری سردفتر 3نیشابور می گوید

    ثبت نقل وانتقال خودرودر دفاتر ضرورت نداره اونوقت پلاک شهربانی دادن به بچه ۴ماه ویا پیرزنی که ۸۰ سال داره پلاک شهربانی تریلی ۴۰تن بنامشه ضرورت داره.عجباتازه نمره منفی گواهینامه هم بهشون تعلق میگیره.

  5. ناشناس می گوید

    اینجانب یک سردفترم اما به عدم انتقال دردفترخانه رای میدهم چون سند ماشینی نزد بنده برای تنظیم نمی آورند علت آنهم مشخص است …همانهایی که بانمایشگاهداران زد وبند دارند ومیلیون میلیون به جیب میزنند رای به نفع خودشان بدهند

  6. علیرضا دیداریان سردفتر 5 نیشابور می گوید

    با سلام تقاضا میگردد از کامنت هایی که اجرای قانون رابا پیامک تایید ویا نفی خواهند کرد اجتناب نموده چون خود این کار خلاف میباشد ویک صدا اجرای قانون را از طریق کانونها وجوامع سردفتری درسراسر کشور خواستار باشیم وبا تلفن های مکرر به صدا وسیما در آن شب کارخلاف قانون آنها را اعلام وپیگیری نماییم انشاالله که نماینده دفاتر اسناد در آن نشست خبری همچون گذشته دفاعیات خوبی داشته باشند هر چند که گوش شنوا یی نیست بهر حال تقاضا میگردد همکاران محترم پاشنه زنگ تلفن سیما را درآن شب به جهت احقاق حقوق مسلم در آورند.

  7. سردفتر می گوید

    گذاشتن نقل و انتقال خودرو به رای مردم منطقی به نظر نمی رسد قطعاً اگر موضوع پرداخت مالیات را به رای بگذارند اکثر مردم رای بر تخفیف تا ۷۰ الی ۸۰ درصد خواهند داد اما آیا این آراء می تواند ملاک عمل قرار گیرد.
    بلکه در این خصوص باید نظر کسانی را گرفت که در اثر عدم تنظیم سند رسمی متحمل ضررو زیان شده اندو حقوق حقه خود را ضایع یافته اند.

  8. ناشناس می گوید

    سلام ببخشید که ما ساعت برنامه رو نمیدونیم ، لطفا ساعت برنامه رو اعلام کنین .

  9. علیرضا سلامی دفتر اسناد رسمی 42 گرگان می گوید

    یعنی اجرای قانون نیاز به مناطره دارد

  10. ناشناس می گوید

    مناظره در خصوص قانونی که تصویب شده ولی اجرا نمی شه چه معنا و جایگاهی داره مناطره زمانی مطرح میشه ک موضوعی در حال رای گیری و بررسی باشه صدا و سیما می خواد برنامه بسازه و بگه ماچنین و چنانیم بدون اینک یک کارشناس باسواد تو این برنامه ها و اخبارشون باشه فارغ از مباحث علمی هر روز یه چیزی میگن.
    در این خصوص دستگاههای متولی اجرای قانون باید با متخلف مطابق قانون رفتار کنن.
    با مناظره فقط مردم رو به هیجان میارن و بس
    معلومه مردم به چی رای میدن ولی باید ببینیم دارایی چکار میکنه ثبت چه دفاعی میده و کانون چطور احقاق حق میکنه

  11. ناشناس می گوید

    متاسفم ……….باید بریم از قانون مصوب دفاع کنیم. در حالی که باید تا الان دارایی و ثبت و کانون سردفتران ارگان متخلف رو محاکمه می کردن.

  12. محمد می گوید

    از همین الان نتیجه ی مناظره کاملا مشخصه
    صداسیما با یک سوگیری به سمت مساله ی حل شده ای داره میره که در اون قربانی سردفتران خواهند بود.
    چراکه به هرکس بگن دوست داری سند محضر هم لازم باشه میگه نه
    شایدم بعضیا بگن نه مادوست داریم حق الثبت و حق التحریر و مالیات بدهیم!!!»

  13. حمید می گوید

    با سلام لطفا پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را به رای بگذارید ایا رای افراد ملاک عمل است قطعا مردم از جزییات بی خبرند پس ترجیح میدهند سند نزنند

  14. حجت ابریشمی سردفتراسنادرسمی ۲۱۸ مشهد می گوید

    بسمه تعالی
    باسلام به نظرمن این مناظره باهدف توجیه قانون وتفسیرآن مانعی نداردچه بسابسیاری ازمردم نمیدانندکه قسمت اعظم هزینه های تنظیم سنداتومبیل شامل مالیات وحق الثبت بوده وازحق التحریرهم ۹۰درصدآن باقی می ماند.ولی هدف ادامه کشمکش معروف تعویض پلاک وسازمان ثبت باشدبی اعتباری به قانون مصوب وتاییدعدم قاطعیت دراجرای آن محسوب میگرددوبهتراست برگزارنشود

  15. علیرضا دیداریان سردفتر 5 نیشابور می گوید

    با سلام پیشنهاد میگردد آن کانون محترم طوماری در خصوص نقل وانتقال خودرو واشکالات بوجود آمده توسط راهنمایی ورانندگی درطول تصویب قانون داشته وبه محلس شورای اسلامی برای اقدامات بعدی ارائه گردد تا از مشکلات موصوف جلوگیری بعمل آید.

  16. ناشناس می گوید

    باید به کانون تهران اعلام کنیم که این مناظره پخش نشود چون دودش به چشم خودمان میرود اصلاً در مورد قانون مصوب چرا میخواهند مناظره پخش کنند؟

  17. 989 می گوید

    با سلام چه اصراری است بر سند در دفاتر این قانون چه قانونی است که با بخشنامه لغو میشه

  18. ناشناس می گوید

    به نظر من اصلاً چه نیازی به برنامه مناظره است در برابر قانون مصوب مجلس مگر میشود جبهه گیری کرد و آن را به مناظره گذاشت قطعاً اگر پخش شود به صلاح دفاتر نیست جلوی پخش آن را بگیرید با مکاتبه با کانون تهران…………………..

  19. تقی زاده 94 می گوید

    باید تلاش شود طرحقدیمی منسوخه تعویض پلاک منتفی و فقط مالکیت خودرو منتقل شود و دسترسی پلیس به سامانه مالکیت خودرو فراهم گردد در این صورت مشکلات و هزینه های مردم کاهش می یابد و فقط کسانی که تمایل دارند برای بازدید خودرو و تایید اصالت به راهور مراجعه نمایند

  20. ناشناس می گوید

    انشالله حق به حقدار برسه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.